تبیان، دستیار زندگی
در حالی که تمامی بازیکنان استیل آذین به سمت نیمکت پرسپولیس آمده و برای حضور در میدان از علی دایی اجازه خواستند علی کریمی از این کار خودداری کرد ..........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چرا کریمی به سمت دایی نرفت ؟

علی کریمی در دیدار پرسپولیس

در حالی که تمامی بازیکنان استیل آذین به سمت نیمکت پرسپولیس آمده و برای حضور در میدان از علی دایی اجازه خواستند علی کریمی از این کار خودداری کرد.

پیش از آغاز مسابقه پرسپولیس - استیل آذین تمامی بازیکنان دو تیم سمت نیمکت تیم مقابل رفتند و با مربیان و بازیکنان آنها خوش و بش کردند. مهدی مهدوی کیا کاپیتان تیم استیل آذین در میان تشویق بی امان هواداران پرسپولیس در کنار نیمکت پرسپولیس حاضر شد و به دایی و دیگر مربیان پرسپولیس ادای احترام کرد.

در حالیکه همه منتظر بودند تا تقابل علی دایی و علی کریمی را شاهد باشند بازیکن شماره هشت استیل آذین سمت نیمکت پرسپولیس نرفت تا معدود هواداران حاضر در کنار جایگاه علیه کاپیتان دوم استیل آذین شعار داده و او را بی تعصب بخوانند.

شعار اندک هواداران پرسپولیس واکنش شدید جمعیت غالب ورزشگاه را به دنبال داشت. آنها لیدرهای باشگاه را پولکی خوانده و به شدت علی کریمی را تشویق می کردند.

شاگرد دایی نبودم که برایش گل ببرم

هافبک ملی پوش تیم استیل آذین با بیان اینکه قطعا تماشاگران از نتیجه دیدار این تیم برابر پرسپولیس راضی نیستند، در مورد شعارهایی که هواداران پرسپولیس علیه او سر دادند، گفت: نمی‌توانم بگویم کسی به تماشاگران خط داده است.

علی کریمی در دیدار پرسپولیس

علی کریمی که پس از تساوی بدون گل استیل آذین مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت با بیان این مطلب افزود: تماشاگران در حالی در این دیدار علیه من شعار دادند که در بازی رفت بارها مرا تشویق کرده بودند. نمی‌توانم کسی را متهم کنم که به آنها خط داده است و در این مورد به نظرم بهتر از سرپرست باشگاه پرسپولیس سئوال کنید.

وی درخصوص اینکه چرا در ابتدای مسابقه به سمت علی دایی نرفته است، اظهار داشت: در هیچ کجای دنیا رسم نیست که دوتیم برای یکدیگر دسته گل ببرند. من تنها برای کسی گل می‌برم که چیزی به من آموخته باشد و برایم کسوت استادی داشته باشد. من  شاگرد دایی نبودم که برایش دسته گل ببرم.

کریمی با بیان اینکه امروز روز استیل آذین نبود و نتوانستیم بازی قابل قبولی را به نمایش بگذاریم، اظهار داشت: به نظر من بارش باران تاثیر منفی بر روی روند بازی هر دو تیم  گذاشته بود و طبیعی است که در این شرایط هیچکدام از دو تیم نتوانستند قابلیت‌های خود را به نمایش بگذارند.

وی در خصوص شانس کسب سهمیه آسیایی برای استیل آذین در دو بازی آینده اظهار داشت: ما در دو مسابقه آینده به ترتیب باید با مس کرمان و استقلال اهواز بازی کنیم که به نظر من نسبت به رقبایی که برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا می‌جنگند بازیهای ساده‌تری در پیش داریم و امیدوارم با پیروزی در این دو مسابقه بتوانیم یکی از سهمیه‌های ایران در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا باشیم.

کریمی در پایان در خصوص وضعیت خود در فصل آینده اظهار داشت: در این مورد هنوز تصمیمی نگرفته‌ام و باید ببینم چه شرایطی پیش می‌آید تا بهترین تصمیم را برای فصل آینده بگیرم.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری