تبیان، دستیار زندگی
مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی همت و کار مضاعف را در تقویت حوزه های علمیه و مساجد بیش از سایر حوزه ها الویت‌دار بیان کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

همت و کار مضاعف در تقویت حوزه‌های علمیه
روحانی نیا

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی همت و کار مضاعف را در تقویت حوزه های علمیه و مساجد بیش از سایر حوزه ها الویت‌دار بیان کرد.

حجت‌الاسلام زین العابدین روحانی‌نیا، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام همت و کار مضاعف، افزود: بهره گیری هوشمندانه از ظرفیت ها و ارزش ها که ریشه ای عمیق در فرهنگ مردم جامعه دارد، می تواند روزنه و دریچه ای به سوی جامعه ای پو یا و پیشرفته را در پیش روی ما باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی همت و کار مضاعف را در تقویت مراکز فرهنگی به ویژه حوزه های علمیه و مساجد بیش از سایر حوزه ها اولویت دار بیان کرد و افزود: بهینه سازی و روز آمد کردن روش های سنتی تبلیغ و استفاده از روش های نوین تبلیغی باید در سال جاری بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام روحانی نیا، چهره ماندگار و الگوی عملی در هر مقطع و موضوع را کسانی دانست که در برهه ای از زمان با رفتار، منش، اخلاق، عمل و تلاش خستگی ناپذیر خود تحولاتی عظیم و اقداماتی ماندگار و اثرگذار را از خود بر جای می گذارند که در این راستا شهدا و امام راحل را بهترین الگوی همت و کار مضاعف برشمرد.

وی وحدت رویه در بین آحاد جامعه را دارای اهمیت زیادی دانست و با بیان اینکه عدم توجه جدی به آن می تواند آسیب های فراوانی به جامعه وارد سازد، افزود: هماهنگی و همدلی موجب تسریع، سرعت بخشی و مضاعف شدن حرکت و تلاش در مسیر توسعه کشور خواهد شد.

وی جلوگیری از بخشی نگری در برنامه ریزی ها را لازمه تحقق پیشرفت و توسعه در تمامی امور دانست و اظهار داشت: فراهم سازی زمینه های ایجاد بستر فراگیر برای انجام کار و همت مضاعف، لازمه مشارکت فعالانه تمام لایه ها و سطوح مختلف جامعه از هر عقیده، نظر و نگرشی است.