تبیان، دستیار زندگی
با نگاهی به فعالیت های کاربران بخش انجمن ها در فروردین ماه 89 متوجه شدیم که با توجه به تعطیلات نوروزی و فراغت بیشتر کاربران، ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برترین انجمن ها در فروردین ماه

؟

با نگاهی به فعالیت های کاربران بخش انجمن ها در فروردین ماه 89 متوجه شدیم که با توجه به تعطیلات نوروزی و فراغت بیشتر کاربران، مباحث وپاسخ های ثبت شده رشد کمی و کیفی خوبی داشته است و این به آن معناست که در انتخاب کاربر برتر باید خیلی دقیق تر نگاه کنیم.

از میان دوستانی که تازه به جمع انجمنی ها اضافه شدند و نیز کاربران قدیمی تر و همیشه همراه انجمن های تخصصی تبیان، عزیزانی که در ذیل معرفی شده اند کاربران برتر انجمن ها در ماه فرودین بوده اند که توسط مدیر هر انجمن انتخاب شده اند. امیدواریم که در آینده  بیش از پیش شاهد فعالیت کمی و کیفی این عزیزان و سایر کاربران انجمن ها باشیم.

soroosh_dehkadeh_it   ,  011and110  ,  100percent  ,  medman  ,  on_line  ,  dr_health  ,  mahdiseif  ,  mnazari

ara77  ,  taktaz_mz   ,  goolha  ,   feeffe  ,  sibsorkh60  ,  glesoorati  ,  mzeroni  ،  POURMAND43

که در بین این عزیزان کاربر  feeffe  را به عنوان کاربر برتر کمی و کاربر  dr_health  را به عنوان کاربر برتر کیفی انجمن ها در فروردین ماه  معرفی کنیم. امیدواریم کاربر برتر ماه بعد شما باشید.

جهت تبریک به این عزیزان  اینجا کلیک کنید.

گفتنی است که سهم اصلی این رشد کیفی و کمی بر دوش مدیران و جانشینان عزیز انجمن های تخصصی تبیان بوده است که بی دریغ جهت ارتقاء انجمن خود فعالیت کرده اند.

پس به رسم تشکر و قدردانی و طبق روال هر ماه ، سه نفر از مدیران و جانشینان فعال را به شرح ذیل انتخاب کرده ایم.

مدیر محترم انجمن انگلیسی کاربر گرامی رو به آسمان

مدیر محترم انجمن سیاسی کاربر گرامی sajadsh

جانشین محترم انجمن سینما و تلویزیون کاربر گرامی MHSSMD

جهت تبریک به این عزیزان اینجا کلیک کنید.

star

و اما یه خبر کاملا جدید

مدیران و جانشینان عزیز ما در سال 88 زحمات فراوانی را متقبل شدند و با ما همکاری کردند به همین دلیل برآن شدیم تا یکی از این عزیزان را بعنوان مدیر یا جانشین برتر انجمن های تخصصی تبیان در سال 88 انتخاب کنیم. البته این امر از انتخاب مدیر و جانشین و کاربر برتر در ماه بسیار دشوارتر بود اما یکی از فعالترین ها را انتخاب کردیم. این عزیز، مدیر انجمن دانش آموزی کاربر moffline است. جهت آشنایی شما با وی و نیز تقدیم یادبودی از طرف تبیان، از ایشان دعوت نموده و با ایشان مصاحبه کردیم که متن کامل آن بر روی سایت درج خواهد شد.

مسئولین انجمن های تخصصی تبیان نیز رسما به تمامی این عزیزان تبریک عرض می کنند.


تهیه و تنظیم: واحد امور کاربران سایت تبیان/ انجمن های تخصصی