تبیان، دستیار زندگی
داریوش یزدانی به سایپا پیوست مربی خارجی اوایل هفته‌ی آینده مشخص می‌شود داریوش یزدانی به تیم فوتبال سایپا پیوست. یزدانی پس از پشت سر گذاشتن یك فصل نسبتا پرفراز و نشیب در پگاه راهی تهران شد و قرارداد خود را با باشگاه سایپای ته...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخباری داغ از نقل و انتقالات فوتبال ایران (2)


داریوش یزدانی به سایپا پیوست

مربی خارجی اوایل هفته‌ی آینده مشخص می‌شود

داریوش یزدانی به تیم فوتبال سایپا پیوست.

یزدانی پس از پشت سر گذاشتن یك فصل نسبتا پرفراز و نشیب در پگاه راهی تهران شد و قرارداد خود را با باشگاه سایپای تهران منعقد كرد.

همچنین مسوولان سایپا مذاكرات خود را برای جذب سهراب انتظاری شروع كرده و به توافقاتی دست پیدا كرده‌اند و طی چند روز آینده مذاكرات نهایی برای جذب مهاجم فصل پیش پرسپولیس انجام خواهد شد. پس از جذب ارشاد یوسفی و داریوش یزدانی به نظر می‌رسد كه سهراب انتظاری سومین خرید تیم سایپا باشد.

همچنین بنابر اعلام مدیر روابط عمومی باشگاه سایپا، تا كنون تنها میثاق معمارزاده، آرش سمیع‌نیا و رفیعی با دریافت رضایتنامه از این باشگاه خارج شده‌اند و به دلیل پایان یافتن قرارداد امیر حسین یوسفی و مهدی هاشمی نسب، این دو بازیكن نیز فصل آینده در تیم سایپا نخواهند بود.

همچنین اوایل هفته‌ی آینده مربی خارجی تمرین دهنده‌ی سایپا مشخص خواهد شد.

جدایی هادی طباطبایی و ستارهمدانی ازصباباتری

قرارداد دوساله امیرحسین یوسفی با صباباطری

تیم فوتبال صباباتری در اولین خرید خود امیرحسین یوسفی هافبک تیم فوتبال سایپا را با عقد قراردادی دوساله به خدمت گرفت.

هادی طباطبایی دروازه بان سابق استقلال وعضو باشگاه صباباتری تهران پس ازمذاکراتی که روز گذشته با مسئولان این باشگاه انجام داد، برسربرخی مسائل به توافق نرسید وازاین تیم جدا شد. ضمن اینکه ستارهمدانی نیزکه چندماهی را به علت مصدومیت دور ازمیادین سپری کرد، قطعا ازصباباتری جدا خواهد شد.

عباس مرادی قائم مقام باشگاه صباباتری با تایید این خبرازپیوستن امیرحسین یوسفی به این تیم خبرداد وگفت: پس ازمذاکراتی که با یوسفی داشتیم به توافق رسیدیم تا وی فصل آینده را با پیراهن صباباتری سپری کند.

مرادی درپایان تاکید کرد: صباباتری بازیکن زیادی را ازدست نخواهد داد، اما شش بازیکن را به خدمت خواهد گرفت که اسامی آنها درجلسه روزپنجشنبه مشخص خواهد شد.

آخرین اخبار از نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس ؛

علی بداوی قرارداد داخلی بست

دلخوری پیروز قربانی ازخطیب

درحالیکه وضعیت سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس هنوز مشخص نشده است، اما رفت و آمد بازیکنان باشگاههای مختلف به این تیم فعال و پرسرو صداست.

پیروزقربانی مدافع تیم فوتبال استقلال که قصد جدایی ازاین تیم را داشت، برای مذاکره با مسئولان باشگاه پرسپولیس وشخص حجت الله خطیب راهی دفتراین باشگاه شد، اما مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به وعده اش عمل نکرد تا پیروز قربانی با ناراحتی محل را ترک کند.

ازسوی دیگرعلی بداوی بازیکن چپ پای تیم ملی فوتبال کشورمان وبازیکن تیم فولاد خوزستان پس ازمذاکرات مقدماتی که با پرسپولیس داشت، ظهر امروزبا حضوردرمحل دفتر این باشگاه قرارداد داخلی خود را به امضا رساند.

علی علیزاده مهاجم تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیرازنیزکه صحبتهایی درمورد حضورش درپرسپولیس مطرح شده بود، قرار است امروزبا حضوردردفترعلی پروین با مدیرفنی سرخپوشان مذاکراتی را انجام دهد.

علاوه براین بازیکنان صحبتهایی نیزمبنی برپیوستن مصطفی مهدیزاده هافبک تیم فوتبال شموشک نیزمطرح شد که هنوزبطور رسمی تایید نشده است.

 اخباری داغ از نقل و انتقالات فوتبال ایران(1)