تبیان، دستیار زندگی
پنجمین نمایشگاه پروژه‌های دانش‌آموزی توسط موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان با حمایت سازمان‌های فرهنگی، هنری شهرداری تهران، استعدادهای درخشان و انتشارات فاطمی و وزارت آموزش و پرورش، 9 و 10 اردیبهشت در فرهنگسرای خاوران برگزار شد ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پنجمین جشنواره پروژه‌های دانش‌آموزی تبیان برگزار شد

پنجمین دوره پروژه های دانش آموزی تبیان

پنجمین نمایشگاه پروژه‌های دانش‌آموزی توسط موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان با حمایت سازمان‌های فرهنگی، هنری شهرداری تهران، استعدادهای درخشان و انتشارات فاطمی و وزارت آموزش و پرورش، 9 و 10 اردیبهشت در فرهنگسرای خاوران برگزار شد.

به‌گزارش روابط عمومی، این نمایشگاه كه حاصل فاز پنجم طرح هدایت اینترنتی پروژه‌های دانش‌آموزی بود 10 اردیبهشت افتتاح شد.

پنجمین دوره پروژه های دانش آموزی تبیان

در ابتدا2000 دانش آموز در قالب  300 گروه دانش‌آموزی ثبت نام نمودند که پس از بررسی های به عمل آمده 800 دانش آموز در 180 گروه آموزشی از 9 استان به مرحله پایانی راه یافته و با پروژه‌هایی همچون هاوركرافت، پل ماکارونی، تلسكوپ و الگوریتم ژنتیك و ... در سه مقطع دبستان، راهنمایی و دبیرستان در این نمایشگاه حضور داشتنه و پروژه‌های خود را برای داوری ارائه دادند.

پنجمین دوره پروژه های دانش آموزی تبیان

در مراسم اختتامیه این نمایشگاه كه با حضور دكتر علیرضا طالب‌پور؛ مدیرعامل موسسه تبیان و مهندس سلیمانی؛ شهردار ناحیه 2 منطقه 15 شهرداری تهران به همراه تنی چند از مدیران  تبیان برگزار شد، از گروه‌های برتر در حیطه‌های علمی، نحوه ارائه، ساخت و اینترنتی بودن فرایند كار تقدیر شد و به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

تنظیم: هومن بهلولی