تبیان، دستیار زندگی
سرمربى بشیكتاش: دنیزلى از نكونام تعریف كرده ایران ورزشى- تلاش ها براى ترانسفر جواد نكونام به تركیه آغاز شده. مصطفى دنیزلى سرمربى پاس در روزنامه هاى تركیه اى اعلام كرده اگر این باشگاه بازیكنان مورد نظرش را جذب كند با انتقال ج...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ستاره ملی پوش پاس در راه بشیکتاش

سرمربى بشیكتاش: دنیزلى از نكونام تعریف كرده


ایران ورزشى- تلاش ها براى ترانسفر جواد نكونام به تركیه آغاز شده. مصطفى دنیزلى سرمربى پاس در روزنامه هاى تركیه اى اعلام كرده اگر این باشگاه بازیكنان مورد نظرش را جذب كند با انتقال جواد موافقت مى كند اما هنوز نام بازیكنانى كه مورد نظر دنیزلى هستند در جایى فاش نشده. گفته مى شود آنها بازیكنان مطرحى نیستند و پاس مى تواند به راحتى جذبشان كند. پاس مذاكرات خود را با این بازیكنان آغاز كرده و بعید نیست تا اواخر هفته اتفاقات جدیدى در این باشگاه رخ دهد.در این حالت به نظر مى رسد انتقال جواد نكونام به تركیه بسیار جدى باشد. این بازیكن روز گذشته نسبت به چنین انتقالى ابراز تمایل كرد. رضا چلیمباى سرمربى بشیكتاش تركیه هم در آخرین تماس هاى خود با مدیر برنامه هاى جواد نكونام گفته است: «نكونام از نظر فنى به طور كامل مورد تأیید من است. شناخت كاملى روى جواد دارم. به خصوص اینكه دنیزلى هم از او برایم تعریف كرده.»

قائم مقام باشگاه تركیه اى امروز عصر با مدیر برنامه هاى نكونام به صورت تلفنى صحبت مى كند تا زمان مذاكرات رودررو در تركیه مشخص شود. ممكن است دو طرف اواسط هفته آینده تشكیل جلسه دهند.البته در این گیر و دار یكى دیگر از باشگاه هاى تركیه اى هم براى خرید نكونام پا پیش گذاشته است. هر دو باشگاه حاضرند پول خوبى بابت جذب نكونام بدهند. پس چه دلیلى دارد پاسى ها به پیشنهاد باشگاه مورد نظر فكر نكنند.

یكى از نزدیكان پاس با تأیید این خبر مى گوید: «دو باشگاه تركیه اى با هم رقابت دارند ولى پیشنهاد بشیكتاش تا حدودى جدى تر است چون آنها با مدیر برنامه هاى جواد خیلى تماس مى گیرند. با این حال نمى شود چیزى را پیش بینى كرد.»