تبیان، دستیار زندگی
ایران ورزشی - انگار سؤال در مورد تمرینات سخت فلیكس ماگات یك عادت در میان خبرنگاران شده است. جلسه مطبوعاتى نیست كه از او در مورد وضعیت جسمانى تیم و اصرار او بر تمرینات بدنسازى سؤال نشود. سرمربى سختگیر بایرن مونیخ در بدو ورود ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تمجید سرمربی بایرن از کریمی


ایران ورزشی - انگار سؤال در مورد تمرینات سخت فلیكس ماگات یك عادت در میان خبرنگاران شده است. جلسه مطبوعاتى نیست كه از او در مورد وضعیت جسمانى تیم و اصرار او بر تمرینات بدنسازى سؤال نشود.

سرمربى سختگیر بایرن مونیخ در بدو ورود به شهر بن، پایتخت سابق آلمان غربى كه از دیروز (سه شنبه) تا جمعه پذیراى تیم بایرن است، در هتل «دورینت ونوس برگ» به سالن كنفرانس مطبوعاتى آمد تا به سؤالات پاسخ بدهد.ماگات بیش از هر چیز از وضعیت فعلى تیمش گفت: «ما در این سه هفته خیلى خوب كار كردیم. در این مدت بیشتر روى آمادگى جسمانى تمركز داشتیم اما در دو هفته باقیمانده كمتر تمرینات بدنسازى انجام مى دهیم و در عوض استراحت ها طولانى تر خواهد شد.»البته این پاداش ماگات شامل حال هفت بازیكن ملى پوشى كه در جام كنفدراسیون ها حضور داشتند و تازه از امروز به تمرینات تیم ملحق مى شوند نمى شود: «از فردا (چهارشنبه) تیم به دو گروه تقسیم مى شود. بازیكنانى كه تازه مى آیند جداگانه تمرین مى كنند و بیشتر روى آمادگى جسمانى شان كار خواهد شد.»

اكثر سؤالات خبرنگاران آلمانى در مورد شایعات و بحث هایى بود كه این روزها حول تمدید قرارداد میشائل بالاك مطرح است اما ماگات بسیار آرام پاسخ مى داد: «من اصلاً در این باره چیزى نمى دانم و فقط وقتى آدم هایى مثل شما (خبرنگاران) سؤال مى كنید درباره اش حرف مى زنم. ما با اولى هونس و كارل هاینس رومنیگه، بهترین نفرات را براى بررسى به این پرونده داریم.» دوشنبه یك روزنامه انگلیسى از پیشنهاد منچستر خبر داده بود.

اما ماگات كه امیدوار است بالاك را بیش از سال 2006 در تیم اش داشته باشد، از این سؤال خوشحال نمى شود:«من اصلاً چنین خبرى را نشنیده ام و تا به حال در باشگاه از این پیشنهاد حرفى زده نشده است.»

ماگات در پاسخ به پرسش خبرنگار ایران ورزشى درباره على كریمى كه آیا از او رضایت دارد گفت:«من از او خیلى راضى هستم. على تمرینات را پا به پاى سایرین مى آید و هیچ كدام از جلسات تمرین را از دست نداده است. هیچ كدام از حرف هایى كه در باره مشكلات بدنى او شنیده بودم را ندیدم.»

او هم فشارى را كه در این مدت به كریمى وارد شده است كتمان نمى كند:«البته لیگى كه او تا به حال در آن بازى مى كرده، خیلى با لیگ آلمان فرق مى كند و او خسته تر از سایر بازیكنان است. على جان كمترى نسبت به سایرین دارد اما خستگى او طبیعى است.»

ماگات در ادامه در جواب سؤال دیگر خبرنگار ایران ورزشى درباره فرصت كریمى براى رسیدن به سایرین مى گوید:«او با وجود خستگى هرازگاهى كارهایى كه با توپ بلد است را نمایش مى دهد! و من مطمئن هستم كه این فصل از بازیهاى على لذت مى برم.»

مردم و به خصوص نوجوانان بنى كه در تعطیلات خود هستند و براى دیدن ستاره هاى بایرن آمده بودند از كریمى بیشتر لذت بردند چون ستاره ایرانى بایرن بیش از هر بازیكن دیگرى براى امضا دادن به آنها وقت گذاشت.

 درخشش کریمی و تمجید مدیر بایرن مونیخ 

 پاسخ علی کریمی به انتقاد آلمانی ها 

 کریمی از بایرن مونیخ و تیم ملی می گوید