تبیان، دستیار زندگی
برهای فیلمبرداری فیلم "ماموریت غیرممکن سه" در شانگهای صحت داشته باشد، می توان پیش بینی کرد که صنعت فیلمسازی چین بزودی پول چشمگیری را از " تام کروز " تهیه کننده این اثر دریافت می کند . به گزارش خبرنگارسینمایی " مهر"، عوامل فیل...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تام کروز در چین


اگر خبرهای فیلمبرداری فیلم "ماموریت غیرممکن سه" در شانگهای صحت داشته باشد، می توان پیش بینی کرد که صنعت فیلمسازی چین بزودی پول چشمگیری را از " تام کروز " تهیه کننده این اثر دریافت می کند .

به گزارش خبرنگارسینمایی " مهر"، عوامل فیلمسازی درچین عنوان کردند که " تام کروز" تصمیم دارد نماهایی ازفیلم " ماموریت غیرممکن سه " را درشانگهای فیلمبرداری کند و به احتمال بسیاراین امرازماه نوامبرآغازشده و به مدت یک ماه ادامه می یابد این درحالیست که شرکت فیلمسازی پارامونت که برتهیه وتولید این اثرنظارت می کند هنوز صحت این خبررا تاکید نکرده است .

اگرشرایط به این نحو پیش برود " تام کروز " باید ده میلیون دلاراز بودجه 150 میلیون دلاری این اثررا درچین هزینه کند . یکی ازمنابع آگاه دراین مورد گفت :" تام کروز تمایل دارد که ازهلی کوپتربرای این فیلم استفاده کند وبه نظرمی رسدکه مقامات رسمی شانگهای تمامی تلاششان را به کارگیرند تا رضایت وی را برای فیلمبرداری دراین سرزمین جلب کنند."

اخبار مرتبط

 کارنامه قبولی جنگ دنیاها 

 اعلان جنگ اسپیلبرگ به دنیاها 

 فیشبرن با ماموریت تازه 

 ستاره فیلم ماتریكس در مأموریت غیر ممكن (3) 

 گران ترین هنرپیشه دنیای كیست؟