تبیان، دستیار زندگی
مراهی با جنایتكاران را رد كرد سلمان خان بازیگر مطرح سینمای این كشور آسیایی هرگونه ارتباط با مافیای زیرزمینی شهر بمبئی را تكذیب می كند.وكلای مدافع این بازیگر می گویند نواری كه به صورت محرمانه صدای این بازیگر را ضبط كرده است ،...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازیگر سرشناس هندی اتهام همراهی با جنایتكاران را رد كرد


سلمان خان بازیگر مطرح سینمای این كشور آسیایی هرگونه ارتباط با مافیای زیرزمینی شهر بمبئی را تكذیب می كند.وكلای مدافع این بازیگر می گویند نواری كه به صورت محرمانه صدای این بازیگر را ضبط كرده است ، متعلق به موكل آنها نیست و دادگاه براحتی می تواند متوجه شود صدای نوار صدای سلمان خان نیست.

هفته قبل «هندوستان تایمز» (یكی از روزنامه های پرتیراژ هند) با پخش یك گزارش ویژه و جنجالی خبر از وجود چنین نواری داد و نوشت این نوار «فوق العاده» است.

در این نوار مكالمات سلمان خان با آیشواریا رای بازیگر مطرح هندی درباره رهبر یكی از گروههای مافیایی زیرزمینی بمبئی ضبط شده است. زمان این مكالمه تلفنی به چهار سال قبل برمی گردد.

مقامات دولتی گفته اند در رابطه با این نوار تحقیقات خود را آغاز می كنند. دیپش مهتا وكیل سلمان خان «هندوستان تایمز» را متهم كرده است كه با انتشار خبر جنجالی خود می خواهد آبروی موكل او را ببرد و چهره او را در سطح عمومی خدشه دار كند.وی این اقدام روزنامه فوق را یك «حركت سخیف» ارزیابی كرد.در عین حال مهتا از تصمیم مقامات دولتی برای تحقیق در مورد این نوار و درستی و نادرستی مسائل مربوط به آن استقبال كرد.

منبع :جام جم آنلاین