تبیان، دستیار زندگی
‌امسال بر خلاف سال گذشته به جای برگزاری سه نشست در عصر، دو نشست در سرای اهل قلم كودك و نوجوان برگزار می‌شود و صبح‌‌ها نیز طبق روال یک نشست برگزار خواهد شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

روزانه 3 نشست در سرای اهل قلم كودک و نوجوان

روزانه 3 نشست در سرای اهل قلم كودک و نوجوان

مسوول برگزاری نشست‌های سرای اهل قلم كودک و نوجوان نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران از برگزاری روزانه سه نشست ادبی در این سرا خبر داد و گفت كه روزهای پنجشنبه و جمعه به احتمال فراوان چهار نشست در این سرا برگزار می‌شود.

جواد محقق در گفت‌وگو با ستاد خبری بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران گفت: ‌امسال بر خلاف سال گذشته به جای برگزاری سه نشست در عصر، دو نشست در سرای اهل قلم كودك و نوجوان برگزار می‌شود و صبح‌‌ها نیز طبق روال یک نشست برگزار خواهد شد.

تمركز اصلی نشست‌ها، نقد و بررسی كتاب‌های كودک و نوجوانی خواهد بود كه سال گذشته موفق به دریافت جوایز ادبی شده‌اند.

محقق تصریح كرد: تجربه سال‌های قبل نشان می‌داد برگزاری سه نشست در عصر موجب تداخل‌ در برنامه‌های مهمانان می‌شد، از این‌رو برای بهبود كیفیت نشست‌‌ها تصمیم به برگزاری روزانه سه نشست گرفتیم.

محقق با بیان اینكه امسال نیز از نهادهای مختلف برای برگزاری نشست در سرای اهل قلم كودک و نوجوان دعوت شده است گفت: تمركز اصلی نشست‌ها، نقد و بررسی كتاب‌های كودک و نوجوانی خواهد بود كه سال گذشته موفق به دریافت جوایز ادبی شده‌اند.

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران 15 تا 25 اردیبهشت برگزار می‌شود.

تهیه و تنظیم برای تبیان:نرگس امیرسرداری