تبیان، دستیار زندگی
مشاور معاون فرهنگی ـ تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از تشکیل نخستین اتاق فکر تبلیغ کشور در مشهد خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نخستین اتاق فکر تبلیغ کشور در مشهد آغاز به کار کرد
اتاق فکر

مشاور معاون فرهنگی ـ تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از تشکیل نخستین اتاق فکر تبلیغ کشور در مشهد خبر داد.

حجت الاسلام محمد هادی مشیری، مشاور معاون فرهنگی ـ تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد از تشکیل نخستین اتاق فکر تبلیغ کشور در مشهد خبر داد و افزود: اتاق فکر تبلیغ جایگاهی برای تجمیع افکار،ایده هاو نظریات کارشناسان ،متخصصان و پژوهشگران عرصه تبلیغ است تا به تبلیغ به صورت علمی و کاربردی نگاه شود.

وی گفت: پیشنهاد تشکیل اتاق فکر تبلیغ، چهار سال پیش مطرح شد ولی به دلیل عدم اختصاص بودجه به تصویب نرسید اما از دو سال پیش، پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی برتشکیل اتاق های فکر، این موضوع در دفترتبلیغات اسلامی خراسان رضوی مجدد پیگیری شد.

مشاور معاون فرهنگی ـ تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اظهار داشت:حجج اسلام عیسی نژاد، شهیدی، مشرفی، بیاتی، فیض آبادی، محمدی نسب، شرفی و عارفی به عنوان طراحان و برنامه ریزان عرصه تبلیغ به همراه ده نفر از مبلغان نخبه استان، اعضای اصلی این اتاق فکر را تشکیل می دهند.

حجت الاسلام مشیری ادامه داد: به تناسب موضوع در جلسات مختلف از سایر مبلغان نخبه به عنوان کارشناس مهمان دعوت می شود تا از توان و ظرفیت سایر مبلغان نیز در این زمینه استفاده شود.

وی، ایجاد جایگاهی برای ارائه و بررسی طرح ها و ایده های جدید تبلیغی و تبدیل آن ها به طرح های کاربردی و کارشناسی شده، طراحی یک الگوی جامع تبلیغی برای سایر مبلغان و مراکز تبلیغی و ارائه آموزش های کاربردی به همراه آموزش های تئوری را از اهداف تشکیل این اتاق ذکر کرد.

مشاور معاون فرهنگی ـ تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در ادامه از راه اندازی دبیرخانه دائمی اتاق فکر تبلیغ خبر داد و گفت: با تشکیل این دبیرخانه و راه اندازی پایگاه اینترنتی و ایمیل امکان دسترسی و ارتباط مستمر مبلغان و کارشناسان به این اتاق فکر فراهم خواهد شد.

گفتنی است در حال حاضر نیز مبلغان می توانند طرح های خود را به اداره امورمبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ارسال کنند.