تبیان، دستیار زندگی
آواتار 2 می آید؟
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آواتار 2 می آید؟

آواتار 2 می آید؟

در حالی كه جیمز كامرون سرگرم كار بر روی فیلم‌نامه قسمت دوم «آواتار» است، این احتمال هم وجود دارد كه زودتر از این فیلم كارگردانی كار دیگری به نام «فرشته نبرد» را در دست بگیرد.

این فیلمساز در یك گفت‌وگوی تازه از علاقه خود برای كارگردانی «فرشته نبرد» صحبت كرده و ساخت آن را یك علاقه شخصی بیان كرده است.

به گفته كامرون؛ «همه چیز از یك زاویه شخصی مطرح می‌شود. من كاراكتر اصلی قصه این فیلم را دوست دارم شاید دلیل اصلی‌اش این است كه چند دختر دارم. من پدر سه دختر هستم و به خودم گفتم چقدر جالب می‌شود اگر «فرشته نبرد» را بسازم.

شخصیت اصلی قصه فیلم یك دختر كوچولو است كه همه سرش داد می‌كشند و او را به خاطر كارهایی كه می‌كند مورد سرزنش قرار می‌دهند اما این دختر كوچولو هر كار غیرعاقلانه‌ای هم بكند، در درونش قلب یك قهرمان را دارد. همیشه این كاراكتر را دوست داشتم و دلم می‌خواست یك روز او را جلوی دوربین به تصویر بكشم.

به گزارش فارس ، جان لاندو كه امر تهیه فیلم را به عهده دارد نیز با كامرون هم عقیده است و می‌گوید قصه آن چشم‌اندازی لطیف و بی‌همتا از انسان و انسانیت را به نمایش می‌گذارد.

شخصیت مركزی قصه دختر كوچولویی است كه دست به یك سفر هیجان انگیز طولانی می‌زند تا خودش را كشف كند. در طول این سفر است كه او چیزهای زیادی درباره زندگی و آدم‌های محیط خود یاد می‌گیرد.

با این حال «فرشته نبرد» یك فیلم علمی - تخیلی است كه به طرح یك پرسش اساسی با این مضمون می‌پردازد كه انسان چه معنی و مفهومی دارد.

این قصه در یك آینده‌ای نزدیك رخ می‌دهد كه آدم‌ها و ربات‌ها در كنار هم در حال زندگی كردن هستند.

شخصیت مركزی قصه دختر كوچولویی است كه دست به یك سفر هیجان انگیز طولانی می‌زند تا خودش را كشف كند. در طول این سفر است كه او چیزهای زیادی درباره زندگی و آدم‌های محیط خود یاد می‌گیرد.

فیلم «فرشته نبرد» هم‌اكنون در مرحله پیش تولید قرار دارد ولی هنوز زمان دقیق شروع فیلمبرداری آن مشخص نشده است.

جان لاندو امیدوار است كار تولید فیلم را اواسط فصل تابستان شروع كند و آن را قبل از این كه جیمز كامرون به صورت جدی درگیر قسمت دوم فیلم سه قسمتی «آواتار» بشود، آماده نمایش كند.

كامرون از سه ماه قبل كار جدی خود بر روی فیلمنامه «آواتار2» را شروع كرد.

او قسمت اول این فیلم را پس از 10 سال دوری از فعالیت‌های حرفه‌ای فیلم‌سازی كارگردانی كرد.

كامرون در این مدت یكی، دو كار مستند را جلوی دوربین برد.

تنظیم برای تبیان : مسعود عجمی