تبیان، دستیار زندگی
زده سپتامبر دو بازیگر برنده اسکار هالیوودی قرارداد حضور در یک مستند بلند را بر اساس گزارش کمیته تحقیق حادثه یازدهم سپتامبر امضا کردند. به گزارش خبرنگار سینمایی "مهر"، "هیلاری سوانک" و "کوین کاستنر" قرار است در مستند "در سرزمی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

صدای "کاستنر" و "سوانک" روایتگر یازده سپتامبر


دو بازیگر برنده اسکار هالیوودی قرارداد حضور در یک مستند بلند را بر اساس گزارش کمیته تحقیق حادثه یازدهم سپتامبر امضا کردند.

به گزارش خبرنگار سینمایی "مهر"، "هیلاری سوانک" و "کوین کاستنر" قرار است در مستند "در سرزمین مادری" به عنوان راوی حضور داشته باشند. این مستند بلند نمایشگر زندگی پنج نفری خواهد بود که از آن حادثه وحشتناک تروریستی جان سالم بدر بردند و در عین حال یافته ها و توصیه های کمیسیون تحقیق یازدهم سپتامبر را مورد بررسی قرار می دهد.

سوانک، که سال گذشته برای بازی در "دختر میلیون دلاری" برنده اسکار بهترین بازیگر زن شد، با انتشار بیانیه ای از مشارکت خود در پروژه "در سرزمین مادری" ابراز غرور کرد و افزود: "در آن روز وحشتناک من در منطقه مرکزی منهتن بودم و حالا خوشحالم که قرار است داستان شگفت انگیز بازماندگان حادثه در این اثر مستند با صدای من روایت شود و صدای آنان را به گوش همگان برساند."

کاستنر هم که سال ها پیش با فیلم "با گرگ ها می رقصد" کلی جایزه اسکار برد، درباره مستند "در سرزمین مادری" گفت: "فقط دیدن نسخه تدوین اولیه فیلم کافی بود تا تمایل خودم را برای مشارکت در ساخت آن اعلام کنم. فیلم روایتی صادقانه و جدی و در عین حال غیرسیاسی از آن روز است و داستان هایی را بازگو می کند که امریکایی ها دوست دارند بدانند."انتظار می رود فیلم مستند "در سرزمین مادری" تا اواخر سال جاری میلادی اکران شود.

اخبار مرتبط

 حادثه یازده سپتامبر در سینما