تبیان، دستیار زندگی
در همین حال در بخش جانبی جشن هفتادمین سال تاسیس رادیو نمایشگاه صنایع دستی با شرکت شبکه های مختلف صدا برگزار شد که تعجب مهمانان و کارکنان رادیو را بر انگیخت در در حاشیه این مراسم بعضی برنامه سازان حوزه صدا به مزاح و طعنه می گفتند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نمایشگاه سفال و صنایع دستی در جشن رادیو

دیروز مراسم هفتادمین سالگرد تاسیس رادیو با حضور محمد حسین صوفی معاون صدا و جمعی از دست اندرکاران این رسانه در استدیو شماره یک شهدای رادیو بر گزار شد.

نمایشگاه صنایع دستی در جشن رادیو

به گزارش گروه هنر تبیان این مراسم در حالی برگزار شد که اکثر برنامه سازان در استدیوها مشغول تهیه برنامه بوده و همچنین صندلی های جلویی که جایگاه میهمانان ویژه معاونت صدا بود تا پایان جلسه خالی ماند.

در حاشیه این مراسم بعضی از سردبیران و تهیه کنندگان حوزه صدا به مزاح و طعنه می گفتند که نمایشگاه صنایع دستی یاد شده برای تامین بودجه امسال شبکه های مختلف رادیویی راه اندازی شده است

معاونت صدای سازمان صدا و سیما در این مراسم گفت: زمانی که رادیو در ایران متولد شد، هیچ رسانه رقیبی وجود نداشت و تلویزیون، اینترنت و ... به تدریج به وجود آمدند، اما رادیو همچنان با صلابت در عرصه‌های مختلف حضور دارد .او ادامه داد: اگر فعالیت‌هایی که تا کنون در عرصه رادیو صورت گرفته ادامه یابد، سبب سرآمدی رادیو می‌شود زیرا رادیو از توسعه یافته‌ترین رسانه‌های کشور است و افراد می‌توانند تمام نیازهای اطلاعاتی و آموزشی خود را از طریق رادیو کشف کنند.

محمد حسین صوفی در پاسخ سوال یکی از حاضرین درباره انتظارات معاون صدا از همکاران رادیویی اش، گفت: انتظار خاصی ندارم اگر همکاران رادیویی ما به همین صورت به فعالیتشان ادامه بدهند رادیو به دوران اوج خود می رسد.

او ادامه داد: شناخت مخاطب، توجه به روحیه مخاطب، تکریم مخاطب، تولید برنامه‌های مناسب با توجه به انتظارات مخاطب مجموعه انتظاراتی است که از برنامه‌سازان رادیو دارم.

بر خلاف سال های گذشته در مراسم جشن تاسیس رادیو هیچ وعده و قول مساعدی به عوامل و دست اندرکاران این نهاد رسانه ای کم بضاعت داده نشد که کارکنان رادیو این مساله را به دلیل بحران های موجود در رادیو و بی ثبات بودن موقعیت مدیران رادیو ارزیابی می کنند.

نمایشگاه سفال و صنایع دستی در جشن رادیو

در همین حال در بخش جنبی این مراسم نمایشگاه صنایع دستی با شرکت شبکه های مختلف صدا برگزار شد که تعجب مهمانان و کارکنان رادیو را بر انگیخت.

در حاشیه این مراسم بعضی از سردبیران و تهیه کنندگان حوزه صدا به مزاح و طعنه می گفتند که نمایشگاه صنایع دستی یاد شده برای تامین بودجه امسال شبکه های مختلف رادیویی راه اندازی شده است.

اجرای برنامه جشن هفتادمین سال تاسیس رادیو را فاطمه آل عباس برعهده داشت.