تبیان، دستیار زندگی
كارشناس آموزشی موسسه آموزش از راه دور گفت: 43 اثر جدید خودآموز از سوی این موسسه تدوین شده و نگارش آنها در مرحله نهایی‌اند. این آثار تا اوایل شهریور ماه منتشر خواهند شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

43 كتاب جديد ويژه آموزش از راه دور دانش‌آموزان
كتاب جدید

كارشناس آموزشي موسسه آموزش از راه دور گفت: 43 اثر جديد خودآموز از سوي اين موسسه تدوين شده و نگارش آنها در مرحله نهايي‌اند. اين آثار تا اوايل شهريور ماه منتشر خواهند شد.

هوشنگ عليبازي در گفت‌و‌گو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، تصريح كرد: تاكنون 62 عنوان كتاب ويژه آموزش از راه دور دانش‌آموزان منتشر شده كه از سال تحصيلي آينده 43 اثر جديد خودآموز نيز به سيستم آموزشي آنها افزوده خواهد شد.

وي با اشاره به اين كه نظام آموزش از راه دور بر اساس سرفصل‌هاي رسمي نظام آموزشي كشور، نرم‌افزارهاي آموزشي و كتاب‌هاي ويژه فعاليت مي‌كند، يادآور شد: اين كتاب‌ها به صورت خودآموز و بدون معلم براي دانش‌آموزان ارسال مي‌شود.

عليبازي با تاكيد بر اين كه تدوين و نگارش كتاب‌هاي جديدالتاليف تا 15 ارديبهشت ماه به اتمام مي‌رسد، اظهار داشت: اين كتاب‌ها پس از تدوين به سازمان پژوهش و برنامه‌ريزي آموزشي كشور تحويل داده مي‌شوند و اميدواريم كه تا اوايل شهريور ماه آماده به چاپ برسند.

كارشناس آموزشي موسسه آموزش از راه دور با تاكيد بر اين كه اين كتاب‌ها بر مبناي محتواي كتاب‌هاي درسي تدوين مي‌شوند، بيان داشت: اين آثار ويژه دانش‌آموزان آموزش از راه دور اول راهنمايي تا دوره پيش‌دانشگاهي است.