تبیان، دستیار زندگی
مدیرعامل انجمن فرهنگی ناشران كتاب دانشگاهی از حضور 386 ناشر دانشگاهی در بیست و سومین نمایشگاه كتاب تهران و اختصاص 6100 مترمربع فضا به آن‌ها خبر داد. محمدرضا حاتمی گفت: نقشه جانمایی ناشران تهیه شده و كتاب‌های دانشگاهی در هشت سالن در معرض دید بازدیدكنندگان
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

386 ناشر دانشگاهی به نمايشگاه كتاب می‌آيند
مدیرعامل انجمن فرهنگی ناشران

مديرعامل انجمن فرهنگي ناشران كتاب دانشگاهي از حضور 386 ناشر دانشگاهي در بيست و سومين نمايشگاه كتاب تهران و اختصاص 6100 مترمربع فضا به آن‌ها خبر داد. محمدرضا حاتمي گفت: نقشه جانمايي ناشران تهيه شده و كتاب‌هاي دانشگاهي در هشت سالن در معرض ديد بازديدكنندگان خواهند بود.

وي افزود:‌ با توجه به اينكه بخش دانشگاهي يكي از پرمخاطب‌ترين سالن‌هاي نمايشگاه است، در تلاشيم نمايشگاه امسال طبق برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده بهترين خدمات را به جامعه دانشگاهي ارايه دهد.

حاتمي با اشاره به استقبال ناشران دانشگاهي از نمايشگاه امسال اظهار داشت: بيش از 400 ناشر دانشگاهي براي حضور در اين نمايشگاه اعلام آمادگي كرده‌ بودند كه در بررسي‌هاي صورت گرفته، 386 ناشر به نمايشگاه رسيدند.

وي با بيان اينكه اطلاعات كتاب‌هاي ناشران دانشگاهي در سايت انجمن منتشر شده است، تصريح كرد: تاكنون اطلاعات 33 هزار عنوان كتاب در موضوعات مختلف دانشگاهي شامل فني ـ مهندسي، رايانه، علوم پايه، علوم تجربي و ... روي سايت قرار گرفته است.

مديرعامل انجمن فرهنگي ناشران كتاب دانشگاهي يادآور شد: امكان جست‌وجوي پيشرفته، جست‌وجو بر اساس نام ناشر، نام نويسنده، نام كتاب، موضوع و ... در اين وب‌سايت به نشاني www.bup.ir در نظر گرفته شده است.

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 15 تا 25 اردیبهشت ماه امسال در مصلای امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.