تبیان، دستیار زندگی
ساخت انیمیشن تصویر حماسه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تبریز با گشایش یک مرکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در شهر بومهن یک پسر و دو دختر دبستانی به عنوان نخستین اعضای این مرکز ثبت نام کردند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ساخت انیمیشن در تبریز

انیمیشن

ساخت انیمیشن تصویر حماسه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تبریز

با گشایش یک مرکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در شهر بومهن یک پسر و دو دختر دبستانی به عنوان نخستین اعضای این مرکز ثبت نام کردند.

تصویر حماسه، تازه‌ترین تولید کارگاه انیمیشن مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تبریز آماده پخش شد.

به گزارش روابط عمومی کانون، داستان این فیلم برگرفته از کتاب "دیروز ایران، امروز فلسطین" نوشته حمید گروگان است و در ساخت آن تعدادی از نوجوانان عضو کارگاه انیمیشن مجتمع کانون تبریز با شفیقه زمانی کارگردان اثر همکاری کرده‌اند.

این فیلم با هدف تبیین فرهنگ مقاومت و بیداری مردم فلسطین به ویژه کودکان مظلوم غزه ساخته شده است.

کارگاه انیمیشن مجتمع کانون تبریز، با برگزاری دوره‌های آموزشی پذیرای نوجوانانی است که علاقه‌مند به ساخت فیلم‌های انیمیشن هستند.

در این کارگاه پیشتر فیلم‌های مختلفی مانند زندگی میرزاحسن رشدیه پدر آموزش نوین ایران، من، تو، او بر اساس قصه‌ی رنگ‌ها اثر زنده یاد بهرام خائف و قطعه گمشده بر اساس داستانی از شل سیلور استاین ساخته شده است.

دسترسی به این خبر به همراه فیلم انیمیشن تصویر حماسه و تصویر و خبرهای دیگر در پایگاه اطلاع‌رسانی كانون به نشانی www.kanoonparvaresh.com امكان‎پذیر است.

گروه کودک و نوجوان سایت تبیان

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.