تبیان، دستیار زندگی
**در روز نخست این مسابقات تعدادی از تماشاگران كه با طبل و سنج، به شیوه‌ی تشویق در ورزشگاههای فوتبال به تشویق تنیسورهای تیم ملی پرداختند با تذكر «گوكتا» ناظر فنی فدراسیون جهانی این تشویق‌ها طرز منظم‌تری به خود گرفت. طبق قوانی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فردوسی پور، کاویانپور و پورحیدری در مسابقات تنیس


**در روز نخست این مسابقات تعدادی از تماشاگران كه با طبل و سنج، به شیوه‌ی تشویق در ورزشگاههای فوتبال به تشویق تنیسورهای تیم ملی پرداختند با تذكر «گوكتا» ناظر فنی فدراسیون جهانی این تشویق‌ها طرز منظم‌تری به خود گرفت.

طبق قوانین فدراسیون جهانی تنیس ITF هنگام زدن سرویس‌ها، ورزشگاه باید كاملاٌ ساكت باشد تا تمركز بازیكنان از بین نرود؛ در غیر این صورت ضربه‌ی سرویس تكرار خواهد شد.

این در حالی است كه تنیسور قزاق پس از تشویق‌های نامنظم تماشاگران ایرانی، آنها را با ضربات راكت خود تهیج می‌كرد. الكس كدریوك نیز پس از آن كه در گیم نخست دیدار برابر شهاب حسنی به سختی توانست حریف خود را از پیش رو بردارد و گاهی با تشویق‌های تماشاگران ایرانی كه علاوه بر طبل با هو كردن نیز همراه بود، پس از گرفتن امتیازات، با حركات راكت خود كه گویا به نوعی مسخره كردن تماشاگران است آنها را تهییج می‌كرد.

** منصور پورحیدری سرمربی شهید قندی یزد، محمد محمدپور مدیركل حراست سازمان تربیت بدنی، حامد كاویانپور بازیكن پرسپولیس و عادل فردوسی‌پور گزارشگر فوتبال در روز نخست مسابقات تنیس جام دیویس از نزدیك دیدار تنیسورهای كشورمان را تماشا كردند.

** در ادامه‌ی رقابت تیم ملی تنیس ایران و قزاقستان، طبق برنامه از ساعت 15 امروز، زوج رامین رزیانی و اشكان شكوفی از كشورمان به مصاف آلكس كدریوك و تسیمبالوف می‌روند تا تنها بازی دوبل برگزار شود.

در روز سوم و پایانی این رقابت‌ها نیز اشكان شكوفی با كدریوك پیكار می‌كند و شهاب حسنی به مصاف ماكایوف می‌رود تا تیم سقوط كنده به دسته‌ی سوم دیویس كاپ آسیا شناخته شود.

*‌* در پایان مسابقات روز نخست از سوی شرکت LONG LIFE که اسپانسر این مسابقات است ، به سه نفر از تماشاگران مسابقات جوایز ویژه اهدا شد.

** مهندس خروشی رییس فدراسیون و مهندس سلیم خان مدیرعامل شرکت LONG LIFE ، در صورت پیروزی ملی پوشان جوایز متعددی چون وجه نقد ، 10 سکه طلا و محصولات شرکت لوازم خانگی LONG LIFE اهدا خواهند کرد.

 برتری شکوفی در نخستین روز دیویس کاپ