تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با تایید قطعی شدن ماندنش در این باشگاه درباره‌ی عملكرد مدیریت سابق استقلال گفت: مدت مدیریت قریب برای استقلال، خدمات بسیار ارزنده‌ای را به همراه داشت. امیر قلعه‌نویی با بیان این كه دكتر قریب ا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قلعه نویی از مدیرعامل جدید می گوید


سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با تایید قطعی شدن ماندنش در این باشگاه درباره‌ی عملكرد مدیریت سابق استقلال گفت: مدت مدیریت قریب برای استقلال، خدمات بسیار ارزنده‌ای را به همراه داشت.

امیر قلعه‌نویی با بیان این كه دكتر قریب از استقلال جدا نشده است، اظهار كرد: وی به مدت دوازده، سیزده سال در هیات مدیره‌ی استقلال فعالیت داشته و منشاء خدمات زیادی در باشگاه بوده است.

وی افزود: در دو سال گذشته، دكتر قریب ساختار سازی و اخلاق محوری را به صورت مناسبی در استقلال جا انداخت و تاكید بر كار گروهی و دسته جمعی و كارهای اعتقادی و بحث شورای معاونین از خدمات شایسته‌ی قریب در مدت حضورش به عنوان مدیرعامل در استقلال بود.

قلعه‌نویی ضمن بیان این مطلب كه قریب در همه‌ی فعالیت‌ها‌ به كار دسته جمعی اعتقاد ویژه‌ای داشت گفت: در هیچ كدام از فعالیت‌ها از جمله فروش، انتقال و ... دكتر قریب كاری را منوط به خودش و شخص نكرد و ساختار ایده‌آل و سیستماتیكی را در باشگاه استقلال پیاده كرد.

وی با اظهار تاسف از جدایی قریب از پیكره‌ی اجرایی استقلال تصریح كرد: كسانی كه برنامه‌ی جدا شدن ایشان را از باشگاه پی‌ریزی كردند، به دنبال یك سری اهداف بودند و می‌خواستند با این كار خود، استقلال را از آرامش دور كرده و زمان مناسب برای حضور در فصل نقل و انتقالات را از ما بگیرند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به تشكیل شورای معاونین باشگاه استقلال، این مساله را یكی از دستاوردهای بزرگ حضور دو ساله‌ی قریب به عنوان مدیر عامل در این باشگاه خواند و افزود: وی ارتباط بسیار خوبی را با كادر فنی و بازیكنان ایجاد می‌كرد و برای نخستین بار چه بازیكنان و چه اعضای كادر فنی پس از پایان لیگ از مبلغ قرارداد خود با خبر شدند.

قلعه نویی در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود با ایسنا درباره‌ی انتصاب كاظم اولیایی به عنوان سرپرست باشگاه استقلال گفت: خوشبختانه با صحبت‌هایی كه داشتیم، قرار بر این شد كه اولیایی پروژه‌ی سه ساله‌ای كه از ابتدا برنامه‌ریزی شد و دو سال از آن گذشته را ادامه دهد و در واقع وی تكمیل كننده‌ی راه دكتر قریب باشد.

وی اولیایی را فردی برخاسته از شورای معاونین باشگاه استقلال معرفی كرد و افزود: وی به عنوان معاون فرهنگی ورزشی استقلال اشراف كاملی بر اوضاع باشگاه دارد و با مسایل استقلال بیگانه نیست؛ همین مساله تا حدود نود درصد مشكلات اولیایی را حل می‌كند.

قلعه‌نویی ادامه داد:‌ در طول شصت سال گذشته، بیشترین آمار و ارقام قهرمانی در زمان اولیایی بوده، این در حالی است كه این قهرمانی‌ها با كمترین هزینه به دست می‌آمده است. در ابتدای بحث مدیر عاملی اولیایی، وی از قبول این سمت طفره رفت، اما با صحبت‌های دكتر قریب، در نهایت وی این سمت را پذیرفت.

قلعه‌نویی به از دست رفتن زمان نقل و انتقالات طی چند روز اخیر اشاره كرد و گفت: قریب در این باره برنامه‌ریزی كرد و نظری و امیری نیز به دنبال این مساله بودند كه هیچ كدام اجرا نشد، ولی امیدوارم در چند روز آینده به صورت جدی وارد بازار نقل و انتقالات شویم.

وی ادامه داد: البته ما به دنبال تقویت هستیم، نه ترمیم. به طور مثال خط حمله‌ی ما با 51 گل زده، خط حمله‌ی ضعیفی نیست و به ترمیم احتیاجی ندارد.

قلعه‌نویی درباره‌ی تقویت كادر فنی تیم فوتبال استقلال گفت: فعلا نیازی به تقویت نمی‌بینم. تنها بحث ما روی رضا حسن‌زاده بود كه بتواند تجربیاتش را در اختیار خط دفاعی قرار دهد، این مذاكرات به چندی پیش بازمی‌گردد و هنوز جدی نشده است.

وی در پایان به پیشنهاد تشكیل كمیته‌ی فنی در باشگاه استقلال اشاره كرد و افزود: حدود شش، هفت ماه است كه به دنبال تشكیل كمیته‌ی فنی قوی در باشگاه هستیم؛ امیدوارم امسال این مساله محقق شود.