تبیان، دستیار زندگی
محمد محمد پور مدیرکل حراست سازمان تربیت بدنی از محل موسسه تبیان بازدید کرد. روز سه شنبه بیست و یکم تیرماه حدود ساعت 30/10 دقیقه محمدپور مدیرکل حراست سازمان تربیت بدنی جهت بازدید وارد مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان شد. ایشا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مدیرکل حراست تربیت بدنی در تبیان


محمد محمد پور مدیرکل حراست سازمان تربیت بدنی از محل موسسه تبیان بازدید کرد.

روز سه شنبه بیست و یکم تیرماه حدود ساعت 30/10 دقیقه محمدپور مدیرکل حراست سازمان تربیت بدنی جهت بازدید وارد مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان شد. ایشان پس از حضور در این مؤسسه با استقبال دکتر طالب پور مدیریت مؤسسه تبیان قرار گرفت .

محمدپور ، از سایت تبیان به عنوان یک منبع اطلاع رسانی موفق برای جوانان ذکر کرد و گفت : تبیان به عنوان بهترین سایت فرهنگی و اطلاع رسانی ، از منابع خبری بسیار خوبی برخوردار است بطوری که اکثر جوانان با دسترسی به این سایت از اطلاعات و برنامه های موجود بهره مند می شوند .

دکتر طالب پور در این دیدار با اشاره به اهداف تاسیس موسسه ، به بیان دیدگاه ها و برنامه های آینده تبیان پرداخت .

مدیرعامل تبیان با اشاره به نظرسنجی انتخابات ریاست جمهوری که توسط تبیان انجام شده بود، افزود : نظرسنجی تبیان بعنوان کم هزینه ترین و دقیق ترین نظرسنجی در سراسر کشور انجام شد و این اقدامات در آینده ادامه و گسترش خواهد یافت .

سپس محمدپور با حضور در بخشهای معارف ، ادبی – هنری ، اجتماعی ، فروشگاه اینترنتی ، انگلیسی ، گرافیک ، فنی ، مشاوره ها ، اعضا و ورزشی از نزدیک با فعالیتهای موسسه آشنا شد.

مدیرکل حراست تربیت بدنی با اشاره به تلاشهای صورت گرفته در بخش ورزشی تبیان اضهار داشت :

بخش ورزشی تبیان با ارایه آخرین اخبار و عکسهای رویدادهای ورزشی ایران و جهان از جذابترین بخشهای تبیان محسوب می گردد .

وی همچنین با تمجید از بخش اجتماعی ، قسمت انگلیسی را یک منبع آموزشی برای فراگیری زبان انگلیسی ذکر کرد و خاطر نشان کرد این بخش نقش بسیار مؤثری در زمینه فراگیری مکالمه زبان دارد .

محمدپور در پایان با حضور در روابط عمومی تبیان آمادگی سازمان تربیت بدنی را جهت هر گونه همکاری با مؤسسه تبیان اعلام کرد.