تبیان، دستیار زندگی
می رود قسمت دوم فیلم دلهره‌آور تخیلی جلوی دوربین می‌رود. تهیه‌كنندگان فیلم پرفروش «مرد نامرئی» در تدارك تولید قسمت تازه‌ای از آن هستند. نسخه اصلی فیلم سال 2000به روی پرده سینماها رفت و در كمال حیرت تحلیل‌گران، موفق شد 100 م...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مرد نامرئی دوباره به سینما می رود


قسمت دوم فیلم دلهره‌آور تخیلی جلوی دوربین می‌رود. تهیه‌كنندگان فیلم پرفروش «مرد نامرئی» در تدارك تولید قسمت تازه‌ای از آن هستند. نسخه اصلی فیلم سال 2000به روی پرده سینماها رفت و در كمال حیرت تحلیل‌گران، موفق شد 100 میلیون دلار فروش كند.

در این فیلم كوین بیكن در نقش یك دكتر بود كه به دنبال یك سری تحقیقات محرمانه پزشكی تبدیل به یك مرد نامرئی می‌شود و دیگر نمی‌تواند به زندگی عادی خود برگردد. این مساله او را به مرز جنون و دیوانگی می‌كشاند و باعث می‌شود تا دست به كارهایی ویرانگرانه بزند.قصه «مرد نامرئی» درباره یك كارآگاه سیاتلی است كه با كمك یك پزشك در جست‌وجو یك مرد نامرئی خطرناك و آدمكش هستند. آنها در طول كار خود با دولت مركزی (كه خالق اصلی این موجود است) نیز درگیر می‌شوند.

فیلمبرداری فیلم اواسط ماه آگوست آغاز می‌شود. كلودیو فیت فیلمساز سوئیسی‌تبار كارگردان این فیلم است. هنوز بازیگران اصلی قسمت دوم فیلم انتخاب نشده‌اند و معلوم نیست بیكن در آن بازی دارد یا خیر.

منبع: جام‌جم آنلاین