تبیان، دستیار زندگی
** پس از قهرمانی صباباتری بازیكنان این تیم در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد نماز شكر به جای آوردند. پس از سوت پایان بازی بازیكنان صبا باتری با در دست داشتن پرچم‌های این تیم دور افتخار زدند و جشن قهرمانی خود را در شهر مشهد به پا ك...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حاشیه بازی جنجالی صباباتری و ابومسلم


** پس از قهرمانی صباباتری بازیكنان این تیم در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد نماز شكر به جای آوردند.

پس از سوت پایان بازی بازیكنان صبا باتری با در دست داشتن پرچم‌های این تیم دور افتخار زدند و جشن قهرمانی خود را در شهر مشهد به پا كردند.

** پس از آن ناصر ناموز، نایب رییس فدراسیون فوتبال كشورمان جام قهرمانی جام حذفی فوتبال كشور را به همراه مدال طلا به بازیكنان صبا باتری و اعضای كادر فنی این تیم اعطا كرد.

**پس از پایان دیدار فینال جام حذفی فوتبال كشور و قهرمانی تیم صباباتری برخی از تماشاگران مشهدی در ورزشگاه ثامن‌الائمه به قضاوت بازی اعتراض شدید كردند و با تماشاگران تیم صبا باتری درگیر شدند.

پس از پایان بازی و زمانی كه مسعود مرادی به همراه كمك‌های خود قصد ترك زمین را داشت تماشاگران مشهدی به سوی وی بطری آب و چوب پرتاب كردند.

پس از آن تماشاگران كه به شدت از نتیجه بازی خشمگین بودند ضمن هو كردن با چوب و سنگ جایگاه ویژه كه نایب رییس فدارسیون فوتبال و رییس كمیته داوران در آن حضور داشتند را هدف گرفتند و همچنین به طرف تماشاگران تیم صباباتری نیز اشیاء مختلف پرتاب كردند.

در نهایت با دخالت نیروی انتظامی تماشاگران از ورزشگاه خارج شدند.

گفتنی است همچنان دقایقی پس از پایان بازی درگیری‌ها در بیرون ورزشگاه ادامه پیدا كرد و نیروی انتظامی تعداد اندكی از تماشاگران ناراضی را بازداشت كرد.

** دكتر قالیباف فرمانده‌ی سابق نیروی انتظامی، ناصر نوآموز نایب رییس فدراسیون فوتبال، حسین فركی مربی و احمد سجادی مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی فوتبال، مصطفی كارخانه سرمربی سابق تیم ملی والیبال و رضا غیاثی از میهمانان ویژه‌ی دیدار دو تیم صبا باتری و ابومسلم مشهد از سری مسابقات جام حذفی فوتبال كشورمان بودند.

 صبا باتری جام حذفی را در مشهد برد