تبیان، دستیار زندگی
سلام بر شما به حساب تاریخ و با عدد و رقم می توان گفت تبیان دقیقاً سه سال است که مهماندار کاربرانش شده. در تمام این مدت نهایت سعی خود را کرده ایم که محتوای مناسبی را آماده کنیم و با ظاهر گرافیکی شسته و رُفته در معرض دید همه ق...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سه سال است که مهمان داریم...

سلام بر شما

به حساب تاریخ و با عدد و رقم می توان گفت تبیان دقیقاً سه سال است که مهماندار کاربرانش شده. در تمام این مدت نهایت سعی خود را کرده ایم که محتوای مناسبی را آماده کنیم و با ظاهر گرافیکی شسته و رُفته در معرض دید همه قرار دهیم.

پس از مدتی نیز زمینه را برای اظهار نظر کاربرها آماده کردیم چون معلوم شد دوستان اینترنتی ما بسیار مایلند از ویژگی دوطرفه بودن این ارتباط استفاده کنند. بنابراین بخشی را به "نظرات " شما اختصاص دادیم. این اظهار نظرها تا آنجا افزایش یافت که ناچار شدیم دسته بندی های متعددی را برای آن قرار دهیم و هر کس در این بازار شلوغ بتواند جای خود را پیدا کند... تا امروز که دیگر کاربران از خود ِ ما تبیانی تر شده اند و ساختمان مؤسسه و سایت تبیان را خانه خودشان می دانند؛ در مورد همه چیز نظر می دهند و مایلند این خانه را مطابق سلیقه خود تزئین کنند.

با این همه، و علیرغم تمام ساعات متمادی که کاربران صرف تبیان می نمایند، در" بخش محتوایی" ما از نعمت شنیدن انتقاد و پیشنهاد دوستان در مورد مطالب سایت محرومیم. چه بسا مطلبی که 400-500 بیننده دارد ولی دریغ از یک اظهار نظر مثبت یا منفی. (اگر قبول ندارید به این مطالب نگاه کنید : گالری عکس کاخ سبز ، گالری عکس کاخ گلستان ، مطلب همدان ، آشنایی با امامزاده های استان تهران ( حضرت عبدالعظیم ، امامزاده عبدا... )، 30  تیرماه سالروز تولد فریدون مشیری ، تعلیم و تربیت ، وسواس فکری )

ظاهراً هیچ کس نیازی به پیشنهاد دادن نمی بیند( یا شاید هم ما را در خور نمی دانند) اصلاً شاید تصور همه این است که چون قبلاً نظراتی داده اند ولی اجرا نشده، پس دیگر لازم نیست حرفی بزنند. ولی حقیقت این است که اغلب کارکنان بخش محتوایی فرصت سر زدن به بخشهای مختلف - از جمله نظرات- و مطالعه آنها را ندارند.

پس به کمک ما بیایید:

هر مطلبی را که می خوانید، عقیده خود را هر چه هست در مورد آن بیان کنید و از این که همین فردا نظرات عالی شما به اجرا در نمی آید کسل نشوید! یادتان باشد گاهی حتی پیشنهادات کوچک می توانند تأثیر بزرگی داشته باشند...

دبیر بخش فارسی

تیرماه 84