تبیان، دستیار زندگی
مراسم اختتامیه و اهدا جوایز مسابقه فرهنگی و هنری پیمانه در روز سه شنبه 31/1/89 مصادف با ولادت حضرت زینب (سلام الله علیها) در تالار گردهمایی نور مشهد مقدس برگزار گردید ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اختتامیه مسابقه فرهنگی و هنری پیمانه برگزار شد

مراسم اختتامیه مسابقه فرهنگی و هنری پیمانه برگزار شد

مراسم اختتامیه و اهدا جوایز مسابقه فرهنگی و هنری پیمانه در روز سه شنبه 31/1/89 مصادف با ولادت حضرت زینب (سلام الله علیها) در تالار گردهمایی نور مشهد مقدس برگزار گردید.

مراسم اختتامیه مسابقه فرهنگی و هنری پیمانه برگزار شد

این مراسم  ابتدا با قرائت قاری محترم استاد حاج علی غلامی آغاز گردید .سپس کاظم ذوقیان مداح اهل البیت به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) اشعاری را در مدح ایشان سرود.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین صدیقی؛ امام جمعه موقت تهران در خصوص کارهای فرهنگی و ادامه ضرورت این مسابقات در مقابله با جنگ نرم و تهاجمات فرهنگی سخنانی را ایراد فرمود و یادآور شد که در وضعیت کنونی اینگونه مسابقات بسیار حائز اهمیت است و سبب ترویج کتابخوانی و فرهنگ مطالعه در حوزه های مختلف مخصوصا دینی می شود.

مراسم اختتامیه مسابقه فرهنگی و هنری پیمانه برگزار شد

سپس مراسم قرعه کشی و اهدا جوائز برندگان نهایی محور کتابخوانی و جوائز برندگان محور ادبی و وبلاگ نویسی در 2 مرحله انجام گردید. این مسابقه 5000 نفر در محور کتابخوانی و 100 نفر حول محور اثر ادبی و 100 نفر در زمینه وبلاگ نویسی شرکت کننده داشت و 188 عدد هدیه و جوائز نفیس شامل عتبات عالیات، دوربین دیجیتال، لوازم خانگی، کارت هدیه به برندگان اهدا گردید.

لازم به یادآوری است که اهداف مسابقه فوق الذکر در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال 88 به نام حرکت به سوی اصلاح الگوی مصرف و همچنین ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی  و تعامل رویه و ایجاد زمینه هم فکری در میان پدید آورندگان وبلاگ های دینی و نیز گسترش فرهنگ وبلاگ نویسی در زمینه های تحلیلی و نقد در حوزه فرهنگ، دین و اندیشه است که، در زمستان 88 در سطح استان‌های خراسان و اصفهان برگزار گردید.

قابل به ذکر است که مشارکت کنندگان این مسابقه عبارتند از: معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد، اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان خراسان، سازمان ملی جوانان، اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، سایت راسخون، روزنانه قدس.

گزارش: محمدولی طاهری بنکدار

تنظیم: هومن بهلولی