تبیان، دستیار زندگی
این دوره با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص اصلاح الگوی مصرف، جهت كسب دانش و مهارت‌ استفاده از كامپیوتر و اینترنت و تربیت شهروند الكترونیكی برای بهره‌گیری از امكانات تجارت الكترونیكی طراحی و تولید شده است....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دوره آموزش تجارت الکترونیک

دوره تجارت الکترونیک

دوره آموزشی تجارت الكترونیكی به سفارش سفارش "مدیریت توسعه فناوری اطلاعات آموزشی"، "معاونت فناوری ارتباطات و اطلاعات آموزشی" و "سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی" براى برای دانش‌آموزان علاقه‌مند مقطع دبیرستان تولید شده است. تولید و ارائه الكترونیكی این دوره بر عهده مركز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا) می‌باشد.

"مگفا" یكی از شركت‌های تابعه و تخصصی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران است كه فعالیت‌های آن در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) سازماندهی و متمركز شده است.

این دوره با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص اصلاح الگوی مصرف، جهت كسب دانش و مهارت‌ استفاده از كامپیوتر و اینترنت و تربیت شهروند الكترونیكی برای بهره‌گیری از امكانات تجارت الكترونیكی طراحی و تولید شده است. در پایان دوره، فراگیران قادر خواهند بود از خدمات دولت الکترونیکی، خدمات بانکی و جستجو برای اطلاعات از منابع مختلف اینترنتی به‌خوبی بهره گرفته و در زمینه اخبار، مسافرت، دولت، مسافرت، تحصیل، سلامت، ... و تجارت الكترونیكی اطلاعات کافی را به دست آورند.

برای کسب اطلاعات بیشتر  در مورد "پیش‌نیاز دوره "، "امكانات نرم‌افزاری " ، "ارائه و پشتیبانی دوره " ، "طول دوره" و "تقویم اجرایی پیشنهادی " به اینجا مراجعه نمایید.

سایت رشد

گروه مدرسه اینترنتی سایت تبیان - تنظیم : نوربخش