تبیان، دستیار زندگی
ا رسید فیلم «رستگاری در 8:20 دقیقه» ساخته سیروس الوند از امروز در سینماهای تهران و شهرستان ها اکران می شود.در این فیلم بهرام رادان ، شهاب حسینی ، مهتاب کرامتی و آفرین عبیسی نقش آفرینی می کنند و فیلمنامه آن را محمدهادی کریمی ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«رستگاری در 8:20 دقیقه» به سینماها رسید


فیلم «رستگاری در 8:20 دقیقه» ساخته سیروس الوند از امروز در سینماهای تهران و شهرستان ها اکران می شود.در این فیلم بهرام رادان ، شهاب حسینی ، مهتاب کرامتی و آفرین عبیسی نقش آفرینی می کنند و فیلمنامه آن را محمدهادی کریمی نوشته است.

«رستگاری در 8:20 دقیقه» جایگزین فیلم «بازنده» شد. اختلاف فروش بین «زن زیادی» و «شارلاتان» در هفته ای که گذشت به 100 میلیون تومان رسید. «زن زیادی» که تعداد سالنهای نمایش دهنده خود را به 19 سالن رسانده است ، در 32 روز نمایش ، حدود 193 میلیون تومان فروخته است.

هفته گذشته فروش این فیلم تقریبا با فیلم «شارلاتان» برابر بود اما طی چند روز گذشته ، شارلاتان با جذب تماشاچی بیشتر توانست فروش خود را به 290 میلیون تومان برساند. این فیلم 24 سالن سینما را برای نمایش در اختیار دارد. فیلم «ماهی ها عاشق می شوند» به کارگردانی علی رفیعی در 25 روز نمایش توانست 73 میلیون تومان برای گیشه خود جمع کند. «ماهی ها عاشق می شوند» پس از فیلم قدمگاه ، دومین فیلمی است که ابتدا قرار بود در گروه آسمان باز اکران شود، اما به دلیل استقبال مردم ، تعداد سالنهای آن افزایش یافت و به نمایش خود بیش از 2 هفته ادامه داد. هر دوی این فیلمها متعلق به شرکت سینمایی «آفتاب نگاران» است این موسسه ، فیلم «اسپاگتی در 8 دقیقه» به کارگردانی رامبد جوان و «ما همه خوبیم» ساخته بیژن میرباقری را آماده نمایش دارد.

منبع:جام جم آن لاین