تبیان، دستیار زندگی

بررسی یك داستان فانتزی در انجمن نویسندگان كودك

دبیر انجمن نویسندگان كودك و نوجوان از نقد و بررسی داستان فانتزی «ارواح مقدس: باد بر آتش» در این انجمن خبر داد. نشست بررسی این داستان عصر فردا (سه‌شنبه 31 فروردین) برگزار می‌شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :


شهرام اقبال‌زاده با بیان اینكه این نشست در ادامه نشست‌های مشترك كارگروه علمی ـ تخیلی انجمن نویسندگان كودك و نوجوان و آكادمی فانتزی برگزار می‌شود، به خبرنگار خبرگزاری كتاب ایران(ایبنا)، گفت: این دومین نشست این كارگروه در سال جاری است.

به‌طور معمول فانتزی‌نویسانی چون ناصر بلیغ، محمد قصاع، مهرداد تویسرکانی و كاترینا ورزی در نشست‌های كارگروه علمی ـ تخیلی انجمن نویسندگان كودك و نوجوان حضور می‌یابند.

 

به گفته اقبال‌زاده، داستان «ارواح مقدس: باد بر آتش» نوشته محمود افشاری است و در این نشست پس از خواندن این داستان درباره آن بحث و گفت‌وگو می‌شود.
اقبال‌زاده با اشاره به اینکه تعداد اعضای کارگروه فانتزی و علمی تخیلی این انجمن افزایش یافته است، گفت: با همکاری ایجاد شده میان آکادمی فانتزی و انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، کیفیت نشست‌های کارگروه نیز بالا رفته است.

به گفته وی، آکادمی فانتزی را گروهی از جوانان علاقه‌مند به ادبیات فانتزی تشکیل می‌دهند که دستاورد‌های خود را روی پایگاه‌های اینترنتی منتشر می‌کنند.

نشست بررسی داستان «ارواح مقدس: باد بر آتش» فردا(سه‌شنبه 31 فروردین) ساعت 17 تا 19 در  محل انجمن نویسندگان كودك و نوجوان برگزار می‌شود.

انجمن نویسندگان کودک و نوجوان در خیابان سمیه، بین مفتح و فرصت، بن‌بست پروانه، شماره ۴۶ قرار دارد و شركت در نشست‌های این انجمن برای عموم آزاد است.

 گروه کودک و نوجوان سایت تبیان


منبع: خبر گزاری کتاب- ایبناکودک و نوجوان 

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.