تبیان، دستیار زندگی
هیات مدیره‌ی باشگاه استقلال تهران صبح امروز، دكتر حسین قریب را در سمت مدیر عامل باشگاه استقلال ابقا كرد. حسین قریب مدیر عامل مستعفی باشگاه استقلال تهران كه به دنبال تغییرات مدیریتی در هیات مدیره‌ی این باشگاه رسما استعفانام...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مدیرعامل مستعفی استقلال ماندنی شد


هیات مدیره‌ی باشگاه استقلال تهران صبح امروز، دكتر حسین قریب را در سمت مدیر عامل باشگاه استقلال ابقا كرد.

حسین قریب مدیر عامل مستعفی باشگاه استقلال تهران كه به دنبال تغییرات مدیریتی در هیات مدیره‌ی این باشگاه رسما استعفانامه‌ی خود را به رییس هیات مدیره‌ی باشگاه ارایه كرده بود صبح دیروز و به دنبال مذاكرات خود با دكتر ایروانی مجددا به عنوان مدیر عامل باشگاه استقلال فعالیتش را آغاز كرد.

همچنین دكتر ایروانی و آقامحمدی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال هماهنگی‌های لازم را برای ادامه‌ی فعالیت قریب با سازمان تربیت بدنی انجام خواهند داد.

قریب پس از یك هفته دوری از استقلال صبح دیروز در اولین اقدام مدیریتی خود چك نهایی خرید ساختمان باشگاه استقلال را پرداخت كرد تا با كمك پانصد میلیون تومانی فدراسیون فوتبال ساختمان جدید این باشگاه خریداری شود. همچنین مدیر عامل باشگاه استقلال در نشستی با علیرضا نیكبخت واحدی قسط سوم این بازیكن را نیز پرداخت كرد تا تكلیف وی در استقلال مشخص شود.

همچنین عصر دیروز مدیر عامل باشگاه استقلال در نشست با امیر قلعه نوعی در خصوص لیست خرید و فروش بازیكنان برای فصل آینده و برگزاری اردوهای تداركاتی بحث و تبادل نظر کرد.

جلسه‌ی معاونین باشگاه نیز برگزار خواهد شد تا روند اجرایی فعالیت‌های باشگاه استقلال پس از یك هفته وقفه‌ مجددا از سر گرفته شود.

به نظر حسین قریب با پذیرفتن ادامه‌ی فعالیت در باشگاه استقلال به بحران مدیریتی یك هفته‌ای این باشگاه پایان خواهد داد.