تبیان، دستیار زندگی
رضا صادقی خواننده موسیقی پاپ از پخش صدایش در شبکه های ماهواره‌ای انتقاد کرد و از این شبکه ها خواست تا کلیپ‌هایش را پخش نکنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رضا صادقی: كلیپ هایم را پخش نكنید

رضا صادقی

من شدیدا به این کار آنها (یعنی پخش ویدئو کلیپ‌هایم) اعتراض دارم. از مسؤولان شبکه‌های ماهواره‌ای تقاضا می‌کنم که این ویدئوکلیپ‌ها را روی آنتن نفرستند. من اگر قصد چنین کاری را داشتم، این همه هزینه نمی‌کردم و اصلا پیش از آنکه پخش کلیپ بعضی‌ها از شبکه ماهواره‌ای برایشان دردسرساز شود کلیپ‌های خود را در اختیار شبکه‌های مورد نظر می‌گذاشتم، پس وقتی این کار را نکرده‌ام، یعنی نخواسته‌ام چنین اتفاقی بیفتد

رضا صادقی خواننده موسیقی پاپ از پخش صدایش در شبکه های ماهواره‌ای انتقاد کرد و از این شبکه ها خواست تا کلیپ‌هایش را پخش نکنند.

من نمی‌دانم دیگر با چه زبانی با آنها صحبت کنم تا به حرف‌هایم گوش کنند. امیدوارم خودشان متوجه حساسیت موضوع باشند. اگر قرار بود من کارهایم را به این شبکه‌ها واگذار کنم که به دنبال گرفتن مجوز برای آن نبودم

به گزارش جهان، او در این باره می‌گوید: «من شدیدا به این کار آنها (یعنی پخش ویدئو کلیپ‌هایم) اعتراض دارم. از مسؤولان شبکه‌های ماهواره‌ای تقاضا می‌کنم که این ویدئوکلیپ‌ها را روی آنتن نفرستند. من اگر قصد چنین کاری را داشتم، این همه هزینه نمی‌کردم و اصلا پیش از آنکه پخش کلیپ بعضی‌ها از شبکه ماهواره‌ای برایشان دردسرساز شود کلیپ‌های خود را در اختیار شبکه‌های مورد نظر می‌گذاشتم، پس وقتی این کار را نکرده‌ام، یعنی نخواسته‌ام چنین اتفاقی بیفتد.»

رضا صادقی که با وطن امروز مصاحبه کرده در پاسخ به سؤالی که آیا از آنها شکایت نکرده‌اید، گفته است: «آقای حسین‌خانی این قضیه را پیگیری کرده است. او طی درخواستی از مسؤولان این شبکه‌ها خواسته که این کارها را پخش نکنند اما متاسفانه آنها به هیچ صراطی مستقیم نیستند.»

من نمی‌دانم دیگر با چه زبانی با آنها صحبت کنم تا به حرف‌هایم گوش کنند. امیدوارم خودشان متوجه حساسیت موضوع باشند. اگر قرار بود من کارهایم را به این شبکه‌ها واگذار کنم که به دنبال گرفتن مجوز برای آن نبودم.»

فعالیت شبکه های ماهواره ای در تهران

علاوه بر دردسر هایی که این شبکه ها برای رضا صادقی ایجاد کرده اند؛ برخی مشاهدات حاکی است، تصویربرداران یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای که عمدتا به پخش ترانه‌های غیر مجاز برای ایرانیان داخل کشور می‌نماید به طور گسترده‌ای در سطح شهرهای بزرگ کشور در حال فعالیت هستند و در برخی محل‌های عمومی از جمله کافی‌شاپ‌ها، خیابانها، پل‌های عابر پیاده و اماکن تفریحی مانند دربند، درکه، توچال و لویزان اقدام به مصاحبه با جوانان ایرانی درباره این شبکه و ویژگی‌های آن می‌نمایند.

تصویربرداران یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای که عمدتا به پخش ترانه‌های غیر مجاز برای ایرانیان داخل کشور می‌نماید به طور گسترده‌ای در سطح شهرهای بزرگ کشور در حال فعالیت هستند و در اماکن عمومی اقدام به مصاحبه با جوانان ابرانی درباره این شبکه و ویژگی‌های آن می‌نمایند

به گزارش خبرآنلاین، این اقدام شبکه PMC که عمدتا به منظور جذب مخاطبان جوان صورت می‌گیرد در ایام تعطیلات نوروز شدت بیشتری به خود گرفته بود و اینک کم و بیش ادامه دارد. همچنین برخی کلیپ‌هایی که از این تلویزیون پخش می‌شود در تهران تصویربرداری ‌شده‌اند.

به نظر می‌رسد مسوولان فرهنگی کشور باید در خصوص اینکه آیا فعالیت این شبکه در داخل کشور با مجوز قانونی انجام می‌شود یا خیر پاسخگو باشند.


تنظیم از محمد نبوی