تبیان، دستیار زندگی
فدراسیون فوتبال رای نهایی خود را درباره‌ی دو تیم صنعت نفت آبادان و راه ‌آهن صادر كرد. به گزارش ایسنا، بر اساس رای صادره‌ كمیته‌ی انضباطی فدراسیون فوتبال مقرر شد كه دیدار این دو تیم در زمین بی طرف تبریز بدون تماشاگر برگزار شو...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رای نهایی درباره‌ صنعت نفت و راه ‌آهن

فدراسیون فوتبال رای نهایی خود را درباره‌ی دو تیم صنعت نفت آبادان و راه ‌آهن صادر كرد.

به گزارش ایسنا، بر اساس رای صادره‌ كمیته‌ی انضباطی فدراسیون فوتبال مقرر شد كه دیدار این دو تیم در زمین بی طرف تبریز بدون تماشاگر برگزار شود.

همچنین باشگاه راه‌آهن به دلیل جذب و به كارگیری بازیكنان غیرمجاز در تركیب تیم یا معرفی آنان جهت ثبت در لیست اسامی به پرداخت مبلغ یكصد میلیون ریال جریمه نقدی محكوم شد.

احمد مقدسی پور بازیكن تیم راه آهن كه با دستكاری و مخدوش كردن شناسنامه خود و تغییر سال تولد از 1359 به سال 1363، سوء استفاده از سند مخدوش و مجعول را هدف داشته است بر كمیته انضباطی مسجل شده و این بازیكن به مدت دو سال از همراهی كلیه تیم‌های فوتبال در مسابقات رسمی محروم و به پرداخت پنج میلیون ریال جریمه نقدی محكوم شده است.

گفتنی است، حسب تكلیف مقرر در قانون مجازات اسلامی تصویری از رای كمیته انضباطی فدراسیون به قوه قضائیه ( دادسرای عمومی تهران ) ارسال می‌شود تا در خصوص اتهام جعل و تخدیش سند سجلی رسیدگی شود.

همچنین سرپرست تیم راه آهن به دلیل قصور از انجام وظائف قانونی محوله و عدم دقت در معرفی بازیكنان واجد شرایط جهت عقد قرارداد و ثبت در لیست اسامی مربوطه كه زمینه بروز تخلفات مورد بحث را فراهم آورده است به مدت یك سال از همراهی تیم‌های فوتبال در مسابقات رسمی محروم و به پرداخت پنج میلیون ریال جریمه نقدی محكوم شد.

گفتنی است؛ زمان دقیق دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان و راه‌آهن از سوی فدراسیون فوتبال 29 تیرماه اعلام شده است.

لازم به ذكر است، باشگاه صنعت نفت آبادان در خصوص استفاده باشگاه راه‌آهن از یك بازیكن بالای 21 سال، بیشتر از سهمیه‌ی مجاز، علیه این باشگاه به فدراسیون فوتبال شكایت كرده بود.