تبیان، دستیار زندگی
در آستانه ولادت باسعادت حضرت زینب(س)، برنامه های فرهنگی هنری مدرسه علمیه حضرت زینب (س) مشهد مقدس اعلام شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برنامه‌های فرهنگی هنری مدرسه علمیه حضرت زینب‌(س) مشهد
برنامه‌های فرهنگی

در آستانه ولادت باسعادت حضرت زینب(س)، برنامه های فرهنگی هنری مدرسه علمیه حضرت زینب (س) مشهد مقدس اعلام شد.

به‌ گزارش ‌مرکز‌ خبر ‌حوزه، جزوه احادیث عقیله که در آن تعدادی از احایث معتبر و مستند پیرامون حضرت زینب سلام الله علیها که با عنوان 40 حدیث زینبی جمع آوری شده، مورد بررسی قرار گرفته و پس از اصلاحات لازم و نشست های متعدد با کارشناسان به مرحله چاپ رسیده و در ایام میلاد حضرت‌ زینب‌(س) در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.

اهدای هدیه به هم نامان حضرت زینب‌(س)

تهیه شناسنامه حضرت زینب (س)، تهیه برشور ویژه دانشگاه الزهرای مشهد با موضوع میلاد آن حضرت و انتشار نشریه شماره 19 عقیله و کتابی ویژه کودکان که در آن به بیان ابعاد شخصیتی و سیره حضرت زینب (س) می‌پردازد از برنامه‌های واحد فرهنگی در این ایام است.

جشن میلاد حضرت زینب(س) با سخنرانی حجت الاسلام سیدمهدی واعظ‌موسوی و برنامه‌هایی از قبیل مولودی خوانی، اجرای نمایشنامه، برگزاری مسابقه حضوری و اهدای هدیه به هم‌نامان آن حضرت از دیگر برنامه‌های واحد فرهنگی است در روز میلاد دخت گرامی امیرالمومنین (ع) است.

جهیزیه به نوعروسان

بر پایه این گزارش تهیه10 سری جهیزیه برای نوعروسان تحت پوشش این مدرسه از دیگر برنامه های ویژه این ایام استکه توسط واحد تعاون مدرسه صورت می‌گیرد، مدرسه علمیه حضرت زینب (س) همه ساله در ایام میلاد این بانوی بزرگوار اقدام به تهیه و توزیع جهیزیه به نو عروسان تحت پوشش می‌نماید.