تبیان، دستیار زندگی
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد در جلسه شورای اداری شهرستان که 24 فروردین جاری در سالن اجتماعات فرمانداری حاجی‌آباد برگزار شد، گفت: راه اندازی سایت تبیان حاجی‌آباد در حال پیگیری است ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

راه‌اندازی تبیان حاجی‌آباد در حال پیگیری است

حجت الاسلام اسماعیل فوادیان

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد در جلسه شورای اداری شهرستان که 24 فروردین جاری در سالن اجتماعات فرمانداری حاجی‌آباد برگزار شد، گفت: راه اندازی سایت تبیان حاجی‌آباد در حال پیگیری است.

به گزارش روابط عمومی، حجت الاسلام اسماعیل فوادیان در این جلسه گفت: با رایزنی های صورت گرفته و قول مساعد مدیر کل تبلیغات اسلامی هرمزگان طی اجرای برنامه‌های سال 89 سایت تبیان حاجی آباد راه اندازی خواهد شد و همه مردم شهرستان می‌توانند از مقالات و برنامه های فرهنگی که در شهرستان موجود و قابل اجرا است بازدید و استفاده کنند.

وی اضافه کرد: همچنین با راه اندازی سایت تبیان حاجی آباد مشکل انعکاس اخبار و مطالب فرهنگی و مذهبی شهرستان حل خواهد شد.

وی افزود: استکبارجهانی برای زدودن فرهنگ دینی و ملی ملت ما با ابزارهای مدرن رسانه‌ای و با هزینه‌های گزاف افکار ملت به خصوص جوانان را مورد هدف قرار داده است. این جنگ بعد از پشت سر گذاشتن جریان تهاجم فرهنگی؛ شبیخون فرهنگی، ناتوی فرهنگی و جنگ نرم جدیدترین و جدی‌ترین نوع مقابله با جمهوری اسلامی است که ما نیز باید با راه اندازی سایت‌ها و ابزارهای مدرن رسانه‌ای برنامه و فعالیت‌های کاری شهرستان را مضاعف و منعکس کنیم.

تنظیم: هومن بهلولی