تبیان، دستیار زندگی
هاشمیان: معنای غربت را چشیده ام ایرانی ها همیشه به من لطف داشته اند وحید هاشمیان مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان که به تازگی پیراهن تیم هانوفر آلمان را برتن کرده است در مراسم ویژه ای از ایرانیان شهر مونیخ تشکر کرد. به گزارش مه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تشکر مهاجم هانوفر از ایرانی های مونیخ

هاشمیان: معنای غربت را چشیده ام
ایرانی ها همیشه به من لطف داشته اند


وحید هاشمیان مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان که به تازگی پیراهن تیم هانوفر آلمان را برتن کرده است در مراسم ویژه ای از ایرانیان شهر مونیخ تشکر کرد.

به گزارش مهر وحید هاشمیان در مراسم میهمانی که دوستان ایرانی او در مونیخ برایش ترتیب داده بودند گفت: بزرگترین تجربه این یک سال، احساس نزدیکی لطف و مهربانی مردم و ایرانی های این شهر درکنار خودم بود و این تجربه ای جالب و موفقیت آمیز برایم محسوب می شد. من در اولین سالهای حضورم در بوخوم غربت و تنهایی را بسیار احساس کردم چرا که هیچ کس را در آن شهر نمی شناختم. اما درمونیخ ، لطف مردم از همان ابتدا شامل حال من شد و ازابتدا در این شهر با تنهایی بیگانه بودم.»

هاشمیان در ادامه افزود: درروزهای آخر حضورم درمونیخ و درحالی که خبر جدایی من کم کم به واقعیت پیوسته بود، مردم این شهربازهم مرا از لطفشان محروم نساختند و مراسمی را به عنوان مراسم خداحافظی برایم برگزارکردند. مراسمی که من تا قبل از حضور در جمعشان از آن بی خبر بودم و در واقع غافلگیر شدم. من از این طریق می خواهم قسمتی از لطف های بیکرانشان را جبران کنم و از آنها بابت زحماتی که در این یک ساله برایم متحمل شدند ، تشکر کنم.»

وحید برای فصل جدید نیزاز هم اکنون دوستان جدیدی پیدا کرده است. او بعد از پیوستن به تیم هانوفر ، خانه ای را در این شهر انتخاب کرده که فاصله آن تا باشگاه هانوفر 15 دقیقه است و فاصله زمانی یک ساعته تا شهر هامبورگ، اولین شهر فوتبالی اش، یکی از دلایل منحصر به فرد انتخاب این خانه توسط وحید عنوان می شود. به نظر او مردم و ایرانی های هانوفر نیز لطف مردم مونیخ و ایرانی هایش را ادامه

می دهند.« شهر هانوفر را هم دیدم و در چند وقتی که اینجا هستم، ایرانی ها و مردم آنجا لطفشان را به من نشان دادند.»