تبیان، دستیار زندگی
ظی رفت!" در حالی که برانکو ایوانکویچ سر مربی کروات تیم ملی فوتبال ایران، منتظر تشکیل جلسه با مقامات فدراسیون فوتبال برای تمدید یا عدم تمدید قرارداد خود بود، ساعت11صبح روز دوشنبه بطور غیر مترقبه ای تهران را به مقصد ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

"برانکو بدون خداحافظی رفت!"

در حالی که برانکو ایوانکویچ سر مربی کروات تیم ملی فوتبال ایران، منتظر تشکیل جلسه با مقامات فدراسیون فوتبال برای تمدید یا عدم تمدید قرارداد خود بود، ساعت11صبح روز دوشنبه بطور غیر مترقبه ای تهران را به مقصد کشورش ترک کرد.

طبق اطلاع واصله، وی تمایل داشت تا هر چه سریعتر تکلیفش مشخص شود، اما عدم تصمیم نهایی و برگزار نشدن نشست با مقامات فدراسیون فوتبال، وی را برآن داشت، تا دیروز بدون اطلاع و هماهنگی قبلی به شهر زاگرب برود. قرارداد این مربی تا روز ششم بهمن ماه سال جاری اعتبار دارد، اما ایوانکوویچ قصد داشت تا پیش از سفر به کروواسی به منظور فرا رسیدن  تعطیلات سال نو میلادی، از وضعیت و آینده خود مطلع شود.

سفر برانکو به زاگرب قرار بود فردا یا روز چهارشنبه صورت گیرد و تا آن زمان، مذاکره نهایی وی با مقامات فدراسیون فوتبال انجام شود، اما این مربی امروز بطور غیر مترقبه و بدون هماهنگی قبلی به کروواسی رفت که عزیمت ایوانکوویچ به این صورت، سوال برانگیز است. در چنین شرایطی خیلی ها می گویند برانکو برمی گردد و خیلی ها می گویند او برای همیشه ایران را ترک کرده است. شنیده ها حاکی از آن است که برانکو تا پایان آذرماه با فدراسیون فوتبال تسویه حساب کرده و مشکلات خانوادگی را بهانه ای برای تمدید قرارداد عنوان کرده است.