تبیان، دستیار زندگی
مسابقه كتابخوانی «چگونه برانیم؟» طی سه روز در شهرك شهید باقری منطقه بیست و دو شهرداری تهران برگزار می‌شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کتاب بخوانید بهتر برانید
کتاب بخوانید

مسابقه كتابخواني «چگونه برانيم؟» طي سه روز در شهرك شهيد باقري منطقه بيست و دو شهرداري تهران برگزار مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، مسابقه‌ كتابخواني «چگونه برانيم؟» به پيشنهاد كتابخانه شيخ مفيد و تاييد سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران در ايستگاه سيار كتابخانه‌ شيخ مفيد از شش تا هشت ارديبهشت ماه برگزار مي‌شود.

معصومه مقدم، مدير كتابخانه شيخ مفيد، درباره اين مسابقه گفت: اين مسابقه  ويژه گروه سني نوجوان و بزرگسال است كه فرهنگ ترافيك را به زباني ساده به افراد آموزش مي‌دهد تا فرهنگ افراد را نسبت به رعايت قانون بالا ببرد.

مقدم افزود: اين مسابقه بر اساس كتاب ترافيك، اثر صادقيان برگزار مي‌شود و علاقه‌مندان مي‌توانند با مراجعه به پايگاه سياري كه در شهرك شهيد باقري قرار داده خواهد شد، كتاب‌ را دريافت و در مسابقه شركت كنند و پاسخ‌هاي خود را به اين كتابخانه تحويل دهند.

مقدم هدف از اجراي اين برنامه را برطرف كردن مشكلات ترافيكي توسط مردم عنوان كرد و گفت: سازمان فرهنگي هنري شهرداري برنامه‌هاي بسياري براي افزايش سطح آگاهي مردم انجام مي‌دهد و در كنار آن، كتابخانه‌ها به عنوان مراكز فرهنگي در تلاش‌اند به اين اهداف نزديك‌تر شوند و سطح علمي و آموزشي مسائل زندگي شهرنشيني را با اجراي برنامه‌ها و مسابقات كتابخواني بالا ببرند.