تبیان، دستیار زندگی
حسینی : وزارت ارشاد، وزارتخانه عریض و طویلی است که در تمام زمینه‌ها باید فعالیت کند و نمی‌توان تنها به یک بخش پرداخت
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قول وزیر فرهنگ به شهرستانی ها

وزیر ارشاد

با توجه به اعتبارات فرهنگی خوبی که در سفرهای استانی لحاظ شده است در سال جاری فعالیت بیشتری در سطح استانها خواهیم داشت و این امر در اولویت برنامه های وزارتخانه قرار دارد.

به گزارش ایرنا  "سید محمد حسینی" تاکید کرد: با دیدگاه گسترش فعالیت های فرهنگی هنری در سراسر کشور، در سال 88 هم به سمت استانی شدن برنامه ها حرکت کردیم، به طور مثال جشنواره فیلم فجر همزمان با تهران در 10 استان کشور برگزار شد و در دیگر زمینه ها نیز سعی شد استان ها بیش از گذشته فعال باشند.

وی یادآور شد: اعتبارات وزارت فرهنگ و ارشاد امسال افزایش پیدا کرده است و ما برای کلیه بخش ها و معاونت های گوناگون برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا شاهد رشد چشمگیری در بخش های مختلف زیرمجموعه این وزاتخانه باشیم و از طرفی

باید با یک برنامه ریزی مناسب تلاش کنیم تا تمام زیر مجموعه های وزارت ارشاد به تناسب ظرفیت هایی که دارند از افزایش اعتبارات فرهنگی، بهره مند شوند.

حسینی : وزارت ارشاد، وزارتخانه عریض و طویلی است که در تمام زمینه‌ها باید فعالیت کند و نمی‌توان تنها به یک بخش پرداخت

حسینی یادآور شد: وزارت ارشاد، وزارتخانه عریض و طویلی است که در تمام زمینه‌ها باید فعالیت کند و نمی‌توان تنها به یک بخش پرداخت.

وی افزود: در بخش سینما قصد داریم تا با برنامه ریزی بهتر، کیفیت فیلم‌ها بهتر از گذشته باشد و در بخش هنرهای تجسمی، تئاتر و موسیقی نیز برنامه های و فعالیت های خوبی برای سال جدید در نظر گرفته ایم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامى اظهارداشت: در سال 88 جشنواره‌های فرهنگی هنری خوبی برگزار شد و با وجود اینکه بعضی‌ها اظهار دلسردی می‌کردند و یا شاید افرادی هم در این برنامه ها شرکت نکردند، اما جشنواره های فیلم، موسیقی، هنرهای تجسمی و تئاتر فجر همراه با شکوه و استقبال خوبی با حضور میهمانان داخلی و خارجی به اجرا درآمد

وی برگزاری جشنواره های بین المللی فجر را فرصتی مناسب برای ارزیابی محصولات فرهنگی هنری تولید شده از دیدگاه صاحبنظران، معرفی کرد و گفت: جشنواره، ویژه خواص و نخبگان جامعه است و آنها هستند که می‌آیند و نظر می‌دهند و نظرات آنان نشانگر این بود که روند کار رو به بهبود بوده است.

حسینی با تاکید بر توجه ویژه وزارت ارشاد به بخش بین‌الملل در سال 89 تصریح کرد: تمام همکاران در زمینه های مختلف مشغول فعالیت هستند تا از ابتدای امسال بتوانیم تحرک خوبی در بخش بین الملل داشته باشیم.


تنظیم از محمد نبوی