تبیان، دستیار زندگی
كاظم عزیزخانی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: رشته آمادگی جسمانی و ایروبیك در كنار رشته‌هایی همچون شنا و دوومیدانی از جمله رشته‌های پایه به شمار می‌رود كه توجه به آن از سنین خردسالی و نونهالی سفارش بسیاری شده است. وی ادامه داد: در صورتی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسابقات آمادگی جسمانی ویژه كودكان در قم برگزار می‌شود

ورزش

به مناسبت میلاد حضرت زینب(س)؛

مسابقات آمادگی جسمانی ویژه كودكان در قم برگزار می‌شود.

كاظم عزیزخانی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: رشته آمادگی جسمانی و ایروبیك در كنار رشته‌هایی همچون شنا و دوومیدانی از جمله رشته‌های پایه به شمار می‌رود كه توجه به آن از سنین خردسالی و نونهالی سفارش بسیاری شده است.

وی ادامه داد: در صورتی كه این رشته ورزشی در سنین خردسالی از سوی خانواده‌ها مورد توجه قرار بگیرد و آنها كودكان خود را به سمت و سوی این رشته ورزشی سوق دهند، می‌توانند باعث ایجاد وضعیت جسمانی بسیاری مناسبی برای عزیزان خود شوند.

سرپرست هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیك استان قم با اشاره به برنامه‌های این هیئت برای این منظور، خاطرنشان كرد: هیئت در نخستین برنامه خود در سال جدید به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) اقدام به برگزاری یك دوره رقابت‌های آمادگی جسمانی در رده‌های سنی خردسال تا نوجوان خواهد كرد.

وی افزود: این مسابقات را در شش رده سنی برگزار خواهیم كرد كه با توجه به آیتم‌های در نظر گرفته شده برای این مسابقات، به خانواده‌های قمی توصیه می‌كنم در صورت امكان فرزندان خود را در این مسابقه شركت دهند.

عزیزخانی اضافه كرد: در رده سنی زیر یك سال رقابت چهار دست و پا رفتن، در رده سنی یك تا دو سال طی مسافت كوتاه و برداشتن جایزه مورد نظر، در رده سنی دو تا سه سال طی مسافت و برداشتن توپ و برگشت و در رده سنی سه تا چهار سال طی مسافت و انداختن پنج عدد توپ در داخل سبد انجام می‌شود.

وی یادآور شد: برای شركت كنندگان در رده سنی چهار و پنج سال پریدن و زدن پنج عدد توپ آویزان و بردن سه عدد توپ و انداختن داخل سبد و برای رده سنی پنج تا شش سال پریدن و زدن پنج عدد توپ آویزان و بردن سه عدد توپ و انداختن داخل سبد همراه با لی لی كردن و دویدن تا انتها، جزء موارد مسابقه است.

سرپرست هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیك استان قم گفت: خانواده‌هایی كه علاقمند به شركت دادن فرزندان خود در رقابت‌های آمادگی جسمانی میلاد حضرت زینب (س) را دارند، تا بیست و ششم فروردین ماه می‌توانند به سالن نرگس مجموعه ورزشی جواد الائمه واقع در منطقه نیروگاه مراجعه كنند.

وی با اشاره به برنامه‌های هیئت در سال جدید، خاطرنشان كرد: برنامه‌های متنوعی برای سال جدید در نظر گرفته‌ایم كه آنها را با تقویم فدراسیون آمادگی جسمانی و ایروبیك هماهنگ خواهیم كرد تا سالی موفق در این رشته ورزشی را پشت سر بگذاریم.

خبرگزاری فارس

گروه کودک و نوجوان سایت تبیان

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.