تبیان، دستیار زندگی
ظاهرا طالبی در صدد است با هر 4 نامزد انتخابات دهم ریاست جمهوری گفتگو کرده و قول هایی نیز از سوی دیگر نهادها و شخصیت های مربوطه مبنی بر کمک به وی داده شده است
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

4 نامزد ریاست جمهوری در فیلم طالبی

ابوالقاسم طالبی

اگر حوادث سال 88 با محوریت انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری را یکی از سیاسی ترین حوادث 30 سال پس از انقلاب  بدانیم، بی راه نیست اگر ساختن یک فیلم سینمایی در این باره را نیز سیاسی ترین فیلم سینمایی بنامیم.

بر این اساس سناریوی سیاسی ترین فیلم تاریخ سینمای ایران که قرار است با موضوع حوادث انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران ساخته شود، هم اکنون در حال نگارش است و شنیده های خبرنگار ما حاکی از اقدامات اولیه عوامل فیلم برای گرفتن مجوز و دیگر مراحل اداری است.

بنابر این گزارش فیلم مذکور که تهیه کنندگی آن را محمد خزاعی به عهده دارد قرار است به کارگردانی ابوالقاسم طالبی تولید شود.

به گزارش تابناک برای تکمیل داستان این فیلم، ظاهرا طالبی در صدد است با هر 4 نامزد انتخابات دهم ریاست جمهوری گفتگو کرده و قول هایی نیز از سوی دیگر نهادها و شخصیت های مربوطه مبنی بر کمک به وی داده شده است.

برای تکمیل داستان این فیلم، ظاهرا طالبی در صدد است با هر 4 نامزد انتخابات دهم ریاست جمهوری گفتگو کرده و قول هایی نیز از سوی دیگر نهادها و شخصیت های مربوطه مبنی بر کمک به وی داده شده است

نکته آنکه تلاش مکرر ما برای گرفتن هرگونه اطلاعاتی از تهیه کننده و کارگردان این فیلم تاکنون بی نتیجه مانده و لذا جزییات بیشتر کار و چگونگی انجام آن با توجه به فضای سیاسی موجود، همچنان در هاله ای از ابهام به سر می برد.

نکته قابل توجه دیگر در تیم سازنده این فیلم، شخصیت سیاسی و هنری مستقل محمد خزاعی به عنوان تهیه کننده و شخصیت جسور، رک و البته نزدیک به احمدی نژاد ابوالقاسم طالبی به عنوان کارگردان است که با وجود وجهه شناخته شده و انقلابی هر دوی آنها، به دلیل برخی اختلاف سلیقه های سیاسی، سرانجام این همکاری را به موضوعی جذاب و البته خروجی آن را به مسئله ای غیر قابل پیش بینی تبدیل کرده است.

گفتنی است محمد خزاعی دبیری سومین و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر، دبیری چند جشنواره تئاتر رضوی، عضویت شورای مرکزی انجمن منتقدان و نویسندگان سینما، تهیه کنندگی فیلم های سینمایی پشت پرده مه، احضارشدگان، جعبه موسیقی، پیک نیک در میدان جنگ، برخورد خیلی نزدیک و چندین مجموعه تلویزیونی را در کارنامه خود دارد.

همچنین ابوالقاسم طالبی کارگردان نام آشنای سینما و تلویزیون که هم اکنون مجموعه تلویزیونی پر سروصدا و موفق "به کجا چنین شتابان" را از شبکه پنج سیما در حال پخش دارد، پیش از این نیز یکی از سیاسی ترین فیلم های سینمای ایران با عنوان "آقای رییس جمهور" را بر پرده سینماها برده و در آخرین کار سینمایی خود ـ دست های خالی با بازی زنده یاد خسرو شکیبایی ـ نیز به تبعات جنگ پرداخته است.


تنظیم از محمد نبوی