تبیان، دستیار زندگی
آنچه که در تصویر مشاهده می کنید یک وسیله کمک آموزشی بسیار مناسب جهت شناختن و شنیدن نت های موسیقی است. این قلم تنها با استفاده از یک باتری AAA می تواند نت های مربوط به پیانو را از روی کتاب آموزشی خوانده و آنها را بنوازد. این قلم به گونه طراحی شده که قادر ب
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قلم آموزش پیانو

آنچه که در تصویر مشاهده می کنید یک وسیله کمک آموزشی بسیار مناسب جهت شناختن و شنیدن نت های موسیقی است.

قلم آموزش پیانو piono pen

این قلم تنها با استفاده از یک باتری AAA می تواند نت های مربوط به پیانو را از روی کتاب آموزشی خوانده و آنها را بنوازد. این قلم به گونه طراحی شده که قادر به تولید تمامی صداهای پیانو است. البته توانایی خواندن و نواختن نت برخی سازهای دیگر از قبیل گیتار و ویولن را هم دارد.

قلم آموزش پیانو piono pen

کافی است که قلم را در دست گرفته و آن را بر روی نت های موسیقی مکتوب حرکت دهید. این قلم قادر است نت های خوانده شده را در خود ذخیره کرده و آنها را بازپخش نماید. البته برای تکمیل این گجت یک مترونوم الکترونیک هم در آن تعبیه شده که کمک خوبی به نوازندگان تازه کار و شاگردان کلاس های موسیقی است.

یک عدد اسپیکر جهت پخش بیرونی موسیقی و یک عدد جک جهت استفاده از هدفون در آن تعبیه شده است. این دستگاه همچنین با کمک حافظه ۸ گیگابایتی اش همانند یک پخش کننده موسیقی پرتابل امکان پخش آهنگ و همچنین ضبط صداهای مختلف را دارا است.

توضیحات دیگری در مورد چگونگی عملکرد و ساخت این قلم بیان نشده است و تنها می دانیم که قیمت آن29.69$ است.

بالشی با چراغ خواب:

این یک ایده بسیار جالبی است که فکر کردم به علت کوتاه بودنش بد نباشد همین جا مطرحش کنم ، این تکنولوژی یک بالش است برای افرادی که دوست دارند از چراغ های خواب استفاده کنند و یا در تاریکی شب دوست دارند چراغی را روشن کنند . ولی مشکل خیلی از آن ها نور یکنواخت آن ها است.

بالش led

ولی این بالش با چراغ های LED مثل کهکشانی از نور است و می توانید هم به صورت شارژی هم با باطری های قلمی از آن استفاده کنید .

این بالش ها می توانید ایده بسیار خوبی برای اتاق بچه ها باشد . قیمت هر کدام از آن ها ۲۵ دلار است که می توانید از این سایت سفارش دهید.

برگرفته از: www.the-gadgeteer.com

سیدخاموشی