تبیان، دستیار زندگی
علیرضا حیدری: با حضور خود به شایعات پایان خواهم داد علیرضا حیدری در آخرین اظهار نظر خود اعلام كرد: در حالی كه مصدومیت دست من هنوز بهبود نیافته است، با احترام به قانون انتخابی و برای آن كه حق هیچ كشتی‌گیری ضایع نشود با ابروی ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حیدری با ابروی شکسته مسابقه می دهد

علیرضا حیدری:
با حضور خود به شایعات پایان خواهم داد


علیرضا حیدری در آخرین اظهار نظر خود اعلام كرد: در حالی كه مصدومیت دست من هنوز بهبود نیافته است، با احترام به قانون انتخابی و برای آن كه حق هیچ كشتی‌گیری ضایع نشود با ابروی شكسته بدون هیچ شك و تردیدی در مسابقات انتخابی شركت خواهم كرد.

دارنده‌ی شش مدال جهانی و المپیك كه در جریان تمرینات آماده‌سازی خود برای حضور در مسابقات انتخابی ابرویش شكسته است در رابطه با شایعات اخیر مبنی بر این كه وی در مسابقات انتخابی شركت نخواهد كرد به خبرنگار ایسنا، گفت: باعث تاسف است، در حالی كه من با وجود مصدومیت و مشكلات فراوان تمرینات خود را با جدیت تمام انجام می‌دهم، بعضی افراد عنوان می‌كنند، حیدری در مسابقات انتخابی حضور نخواهد داشت.

وی در حالی كه ابروی چپش شكافته شده است افزود: پارگی ابرو ناشی از تمرینات سنگین است كه انجام می‌دهم. من برای پاسخ دادن به شایعات و حرف و حدیث‌ها و آنها كه در صدد تخریب من هستند اعلام می‌كنم، اگرچه مصدومم اما برای حضور در مسابقات انتخابی بوداپست با تمام قدرت روی تشك كشتی ظاهر خواهم شد.

دارنده‌ی مدال طلای 1998 در رابطه با برگزاری مسابقات انتخابی اظهار كرد: مسابقات انتخابی در كشتی یك اصل است و اگر مسوولان كشتی ما در صدد رشد و شكوفایی كشتی هستند باید مسابقات انتخابی قانونمند شود. من به عنوان كاپیتان تیم ملی ایران با مسابقات انتخابی موافق و به آن احترام می‌گذارم.

وی در ادامه تصریح كرد: در شرایط فعلی، كشتی‌ ایران نیازمند آرامش و حمایت است؛ كسانی كه با اظهار نظرهای این چنینی باعث ورود مسایل حاشیه‌ای می‌شوند، كشتی را دوست ندارند.

حیدری خطاب به مربیان تیم ملی اظهار كرد: من برای مربیان تیم ملی احترام قائل بوده و هستم. ولی امیدوارم مربیان تیم ملی در اظهارات خود كمی سنجیده‌تر سخن بگویند.