تبیان، دستیار زندگی
پس از اینكه بازیكنان استقلال به دلیل ناكامى در مسابقات جام حذفى و لیگ برتر جریمه نقدى شدند، اعضاى كادر فنى این تیم نیز باید جریمه بپردازند. باشگاه استقلال پس از ناكامى در مسابقات لیگ برتر و حذف از مسابقات جام حذفى، بازیكنان ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جریمه 30 میلیونی قلعه نوعی


پس از اینكه بازیكنان استقلال به دلیل ناكامى در مسابقات جام حذفى و لیگ برتر جریمه نقدى شدند، اعضاى كادر فنى این تیم نیز باید جریمه بپردازند.

باشگاه استقلال پس از ناكامى در مسابقات لیگ برتر و حذف از مسابقات جام حذفى، بازیكنان و مربیان را جریمه كرد.

بر اساس مصوبه شوراى معاونان باشگاه استقلال قرار بود به همه بازیكنان و كادر فنى تیم استقلال در صورت قهرمانى در مسابقات لیگ برتر یا جام حذفى 50 میلیون ریال پاداش نقدى پرداخت شود. پاداش نایب قهرمانى لیگ برتر نیز یك دستگاه خودروى سوارى PK بود كه پس از ناكامى در كسب همه این مقام ها و بر اساس تصمیم شوراى معاونان، بازیكنان و كادر فنى به پرداخت سى میلیون ریال جریمه نقدى محكوم شدند.

امیرى، معاون پشتیبانى باشگاه استقلال مى گوید: بازیكنان به چهار گروه تقسیم شده بودند كه گروه هاى اول و دوم 30 میلیون ریال و گروه سوم 10 میلیون ریال جریمه شدند و گروه چهارم نیز از پرداخت جریمه معاف شد. قلعه نوعى سرمربى تیم نیز به دلیل نقش مستقیم در نتایج تیم به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه محكوم شد و سایر اعضاى كادر فنى نیز نفرى 10 میلیون ریال باید جریمه بپردازند.

به گفته امیرى؛ در پایان هفته گذشته باشگاه استقلال با همه بازیكنانش تسویه حساب مالى كرده است و مبلغ جریمه مذكور نیز از پرداخت نهایى آنها كسر شده است.

معاون پشتیبانى باشگاه استقلال همچنین مبلغ پاداش پرداختى به بازیكنان و كادر فنى به دلیل پیروزى هاى این تیم در مسابقات لیگ برتر را مبلغى در حدود 27 میلیون ریال عنوان كرد.

 قلعه نویی جراحی کرد