تبیان، دستیار زندگی
گلزنی های هلی کوپتر دوباره شروع شد وحیدهاشمیان بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان که برای اولین بار پیراهن تیم هانوفر آلمان را برتن کرده بود موفق شد اولین گل خود را برای این تیم به ثمر برساند. به نقل از سایت رسمی وحید هاشمیان وی ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اولین گل هاشمیان با پیراهن هانوفر

گلزنی های هلی کوپتر دوباره شروع شد


وحیدهاشمیان بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان که برای اولین بار پیراهن تیم هانوفر آلمان را برتن کرده بود موفق شد اولین گل خود را برای این تیم به ثمر برساند.

به نقل از سایت رسمی وحید هاشمیان وی دربازی تدارکاتی مقابل " اس. وی. آهلن" توانست به عنوان اولین بازیکن این فصل هانوفر96 به گل برسد و اولین گل خود را در باشگاه جدیدش به ثمر برساند. تمام بازیکنان جدید باشگاه هانوفردربازی روزگذشته درخشان ظاهرشدند و تیم هانوفربازی را با 14 گل به پایان برد. البته نتیجه14 برصفر این دیدار برای باشگاه هانوفر، هیچ ارزشی نداشت و باشگاه هانوفر این دیدار را برای کمک به خانواده بازیکن سابق باشگاه اس.وی. آهلن که درگذشته بود، ترتیب داد.

هانوفر 96 توانست با کمک 2650 تماشاگری که این بازی را از نزدیک نظاره می کردند ، 20000 یورو جمع آوری کرده و به خانواده مهدی کردیان کمک کنند. والدلینن، مربی تیم هانوفر، نیز از این دیدار تدارکاتی و فرصت به دست آمده استفاده کرد و تمام بازیکنان تیم هانوفر را دردو نیمه این دیداربه میدان فرستاد و نتیجه خوبی نیزبه دست آورد.

وحیدهاشمیان، که درتیم هامبورگ و سپس بوخوم به هلیکوپتر مشهورشده بود، توانست اولین گل خود را درپنجمین دقیقه دیدار، با ضربه سربه ثمر برساند و باردیگر شایستگی هایش را به نمایش بگذارد.

 شماره 16 هانوفر برای هاشمیان