تبیان، دستیار زندگی
كریمى معناى «عرق درآوردن» را مى فهمد سایت رسمى بایرن مونیخ _ على كریمى و والرین اسماعیل بازیكنان جدید بایرن در تمرین صبح شنبه حاضر بودند اما اكثر بازیكنان ملى پوش باشگاه اولین جلسه تمرین تیم شان را كه امسال به دنبال كسب مجدد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گزارش سایت بایرن مونیخ از اولین حضور کریمی

كریمى معناى «عرق درآوردن» را مى فهمد


سایت رسمى بایرن مونیخ _ على كریمى و والرین اسماعیل بازیكنان جدید بایرن در تمرین صبح شنبه حاضر بودند اما اكثر بازیكنان ملى پوش باشگاه اولین جلسه تمرین تیم شان را كه امسال به دنبال كسب مجدد عنوان قهرمانى در آلمان و تلاش براى به دست آوردن لیگ قهرمانانان اروپاست، را از دست دادند.

فلیكس ماگات و سایر اعضاى كادر فنى در ساعت 10صبح منتظر گروه كوچكى از بازیكنان در شابنراشتراسه بودند تا اولین تمرین تیم را انجام دهند. به جز كریمى و اسماعیل سایر بازیكنانى كه پس از رفتن به تعطیلات تابستانى قرار بود در این تمرین حاضر باشند ویلى سانیول، مهمت شول، اوون هارگریوز، توبیاس رائو و میشل رنسینگ بودند. آندریاس گورلیتز و فیلیپ لام هم بر سر جلسه تمرین حاضر شدند اما از آن جایى كه هر دو دوران بازپرورى پس از عمل جراحى زانو را مى گذرانند در تمرین شركت نكردند.

حسن صالى حمید زیچ، روى ماكاى، روكه سانتاكروز و پائولو گررو روز دوشنبه به تمرینات ملحق مى شوند. كلودیو پیزارو هم قرار است سه شنبه در تمرینات شركت كند. بیسنته لیزارازو هم چند روز بیشتر در تعطیلات مى ماند. میشائل بالاك و 6 بازیكن ملى پوش بایرن حاضر در مسابقات جام كنفدراسیون ها تا بیستم جولاى در تمرینات حاضر نمى شوند.روز یكشنبه ماگات و بازیكنانش به دامنه هاى آلپ مى روند تا در كمپ روتاخ _ اگرن تمرین كنند. این دومین سالى است كه بایرن به این كمپ تمرینى مى رود. مهمترین قسمت برنامه آماده سازى مونیخ در این ماه سفر پنج روزه به ژاپن در آخرین روزهاى ماه است.

قهرمان بوندس لیگا اولین مسابقه خود را در چارچوب مسابقات فصل جدید در تاریخ پنجم آگوست مقابل بوروسیا مونشن گلادباخ در خانه انجام مى دهد.

كریمى، اسماعیل و سایر هم تیمى هایشان قطعاً تا آن موقع معناى اصطلاح «عرقشون را درآورد» را درك مى كنند.

 گلزنی کریمی در باران مونیخ 

 امروز اولین بازی جادوگر در مونیخ