تبیان، دستیار زندگی
باله‌دار»، زندگی‌نامه شهید مهدی‌ زین‌الدین فرمانده لشكر 17علی ابن ابیطالب(ع) است، كه به در طی هفته گذشته به همت مهدی مطلق گردآوری و انتشار یافته است. در این كتاب سرگذشت زندگی شهید مهدی زین‌الدین فرمانده لشكر 17 علی ابن ابیطال...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شهید زین الدین ستاره ای در باور ملت


كتاب «ستاره‌های دنباله‌دار»، زندگی‌نامه شهید مهدی‌ زین‌الدین فرمانده لشكر 17علی ابن ابیطالب(ع) است، كه به در طی هفته گذشته به همت مهدی مطلق گردآوری و انتشار یافته است.

در این كتاب سرگذشت زندگی شهید مهدی زین‌الدین فرمانده لشكر 17 علی ابن ابیطالب با نقل خاطراتی از نزدیكان و همرزمان شهید و همچنین‌ گوشه‌ای از خاطرات دوران كودكی و خصوصیات بارز اخلاقی ایشان از زبان خانواده وی و به ویژه مادر ایشان آورده شده است.

بخشهای دیگر این كتاب ،موضوعاتی چون علاقه به روحانیت، كمك به پدر در امور زندگی، موفقیت در تحصیل علم، مبارزات سیاسی علیه رژیم شاهنشاهی در دوران نوجوانی، مبارزات خالصانه شهید زین‌الدین در دوران دفاع مقدس و بخشی از صحبت‌های او در جمع رزمندگان را شامل می شود.

حالات عرفانی، تدبیر به جا و صحیح فرماندهی در مواقع حساس جنگ با وجود سن كم و سادگی و تواضع از جمله مواردی است كه در این كتاب از زبان همرزمانش مطرح شده است.

كتاب «ستاره‌های دنباله دار» بوسیله گروه فرهنگی-هنری «تا ظهور» و با حمایت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در 92 صفحه، شمارگان دو هزار نسخه و قیمت 600 تومان به بازار نشر عرضه شده است.

مطالب مرتبط:سردار سر لشکر پاسدار شهید مهدی زین الدین