تبیان، دستیار زندگی
ن سینما کارنامه قبولی گرفت منتقدین سینمایی «جنگ دنیاها» را پسندیدند.اكثر نقدهایی كه در دو روز اخیر بر فیلم جدید علمی – تخیلی استیون اسپیلبرگ نوشته شده مثبت بوده و نویسندگان آنها نظر و دیدگاه خوبی درباره این فیلم دارند. در ای...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جنگ دنیاها از سوی منتقدان سینما کارنامه قبولی گرفت


منتقدین سینمایی «جنگ دنیاها» را پسندیدند.اكثر نقدهایی كه در دو روز اخیر بر فیلم جدید علمی – تخیلی استیون اسپیلبرگ نوشته شده مثبت بوده و نویسندگان آنها نظر و دیدگاه خوبی درباره این فیلم دارند.

در این فیلم ماجراجویانه تام كروز نقش اصلی را بازی می‌كند. بعد از نظر مثبت منتقدین به «جنگ دنیاها» ، صنعت سینما هم‌اكنون چشم انتظار نوع واكنش تماشاگران سینما و دوستداران فیلمهای علمی – تخیلی و اسپیلبرگ نسبت به این فیلم هستند.

طی چند هفته اخیر تهیه‌كنندگان فیلم تبلیغات خوب و وسیعی برای كار جدید خود به راه انداختند و ماجرای نامزدی تام كروز با كتی هولمز – كه بازتاب وسیعی در رسانه‌های گروهی داشت – خوراك تبلیغاتی بسیار خوبی برای این فیلم فراهم كرد.

صنعت سینما امیدوار است هجوم موجودات فضایی فیلم «جنگ دنیاها» به كره زمین و وحشت مردم از این حمله ، كمك كند تا جدول گیشه فروش سینماهای امریكا تكان خورده و وضعیت بهتری پیدا كند.

طی هجده هفته اخیر بجز یك فیلم «جنگ‌های ستاره‌ای 6» (كه آن هم یك فیلم علمی – تخیلی است) هیچ فیلم دیگری در نمایش عمومی فروش خوب و چشمگیری نداشته است.

منبع : جام جم آنلاین

اخبار مرتبط:اعلان جنگ اسپیلبرگ به دنیاها