تبیان، دستیار زندگی
د جنگ دنیا ها را شروع کرد «جنگ دنیاها» هم دو روز زودتر از موعد مقرر به روی پرده سینماها می رود. فیلمهای سینمایی در اروپا و امریكا روزهای جمعه كه سرآغاز تعطیلات آخر هفته آنهاست اكران عمومی می شود. اما بعضی وقتها كمپانی های فی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اسپیلبرگ دو روز زودتر از موعد جنگ دنیا ها را شروع کرد


«جنگ دنیاها» هم دو روز زودتر از موعد مقرر به روی پرده سینماها می رود. فیلمهای سینمایی در اروپا و امریكا روزهای جمعه كه سرآغاز تعطیلات آخر هفته آنهاست اكران عمومی می شود.

اما بعضی وقتها كمپانی های فیلمسازی محصولات پرسروصدای خود را دو روز زودتر یعنی روز چهارشنبه به نمایش عمومی می گذارند. استیون اسپیلبرگ هم تصمیم گرفته است «جنگ دنیاها» ی خود را روز چهارشنبه (299 ژوئن) اكران كند چرا که اكران زودتر فیلم می تواند به فروش بیشتر آن كمك زیادی كند.

قصه این فیلم دلهره آور و ترسناك علمی تخیلی (كه دوباره سازی یك كار قدیمی و كلاسیك به همین نام است) درباره حمله ناگهانی اهالی كره مریخ به زمین است. هدف مریخی ها نابودی كره زمین است. تام كروز در این فیلم نقش اصلی را بازی می كند. این دومین همكاری كروز و اسپیلبرگ بعد از درام علمی تخیلی «گزارش اقلیت » است.

دو هفته قبل هم تهیه كنندگان «سرآغاز بتمن» فیلم خود را دو روز زودتر از زمان معمول یعنی روز چهارشنبه روانه پرده سینماها كردند. این فیلم در دو روز اول نمایش حدود 25 میلیون دلار فروش كرد كه با اضافه كردن فروش 47 میلیون دلاری سه روز آخر هفته ، توانست رقم فروش خود را به 71 میلیون دلار برساند.

منبع: جام جم آن لاین