تبیان، دستیار زندگی
دیدار تیم‌های فوتبال منچستریونایتد و بایرن مونیخ چهارشنبه در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 3 بر 2 به نفع من یونایتد پایان یافت اما بایرن مونیخ به لطف گل زده بیشتر در زمین حریف به مرحله نیمه نهایی صعود کرد ........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

وداع منچستر با لیگ قهرمانان

منچستر - بایرن

دیدار تیم‌های فوتبال منچستریونایتد و بایرن مونیخ چهارشنبه در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 3 بر 2 به نفع من یونایتد پایان یافت اما بایرن مونیخ به لطف گل زده بیشتر در زمین حریف به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

به نقل از مهر، تیم فوتبال بایرن مونیخ که هفته گذشته موفق شد در واپسین لحظات دیدار با منچستریونایتد، گل برتری را وارد دروازه میهمان خود کند و با نتیجه 2 بر یک در آلیانس آرنا به پیروزی برسد در دیدار برگشت با شروع طوفانی سرخپوشان منچستر روبرو شد.

شاگردان الکس فرگوسن تنها در 7 دقیقه ابتدایی 2 گل وارد دروازه بایرن مونیخ کردند. گیبسون در دقیقه 3 و نانی در دقیقه 7 زننده این دو گل منچستر یونایتد بودند.

یاران منچستر که دست از حمله برنمی داشتند در دقیقه 41 بازی باز هم توسط نانی دروازه بوت را گشودند تا منچستر در دقایق پایانی نیمه اول 3 بر صفر از بایرن مونیخ پیش بیفتد.

در حالی که تصور می شد دو تیم با همین نتیجه 3 بر صفر نیمه اول را به پایان برسانند اولیچ در دقیقه 43 روی یک ضربه بسیار دقیق دروازه منچستریونایتد را باز کرد تا بایرن مونیخ امیدوار به نیمه دوم برود.

دقیقه 50 بازی سیلوا بازیکن تیم منچستر یونایتد از بازی اخراج شد تا این تیم 40 دقیقه مقابل بایرن مونیخ سراسر هجومی 10 نفره بازی کند.

منچستر - بایرن

بایرن مونیخ که فشار مضاعفی بر روی دروازه منچستر وارد کرده بود بالاخره در دقیقه 74 مزد زحمات خود را گرفت و با ضربه استثنایی روبن دروازه منچستر را گشود.

با وجود حملات منچستر یونایتد در دقایق پایانی این بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود منچستر یونایتد پایان یافت و با توجه به برد 2 بر 1 بایرن مونیخ در آلمان دو تیم در دو بازی رفت و برگشت به تساوی 4 بر 4 دست ایفتند اما بایرن مونیخ با توجه به گل زده بیشتر در زمین حریف به مرحله نیمه نهایی این مسابقات صعود کرد.

تیم فوتبال لیون نیز در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان مقابل بوردو با یک گل شکست خورد اما با توجه به برد در دیدار رفت به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

تیم فوتبال لیون که هفته گذشته در دیداری خانگی با نتیجه 3 بر یک از سد بوردو گذشته بود در دیدار برگشت با یک گل از بوردو شکست خورد اما با توجه به پیروزی با اختلاف دو گل در دیدار رفت به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کرد.

چاماخ در دقیقه 45 تنها گل بوردو را در این دیدار به ثمر رساند.

لیون در مرحله نیمه نهایی به دیدار بایرن مونیخ می رود.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری