تبیان، دستیار زندگی
نسخه دیجیتالی بیستمین جلد از «فرهنگ قرآن» با هدف ارایه تسهیلات به کاربران اینترنت بر روی پایگاه مرکز فرهنگ و معارف قرآن قرار گرفت
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جدیدترین نسخه دیجیتالی مجموعه «فرهنگ قرآن»
فرهنگ قرآن

نسخه دیجیتالی بیستمین جلد از «فرهنگ قرآن» با هدف ارایه تسهیلات به کاربران اینترنت بر روی پایگاه مرکز فرهنگ و معارف قرآن قرار گرفت

به گزارش مرکزخبرحوزه، به نقل از پایگاه معارف قرآن، حجت‌الاسلام سید محمد حسین موسوی پور با اعلام این خبر گفت: «فرهنگ قرآن» که از آثار برجسته و منحصر به فرد قرآنی جهان اسلام می باشد، توسط گروهی از صاحب نظران و محققان مرکز فرهنگ و معارف قرآن تالیف و تدوین شده است.

مدیر گروه پژوهش های رسانه ای مرکز فرهنگ و معارف قرآن ادامه داد: این کتاب شامل اطلاعات پایه، معتبر و اصیل در باب علوم ، معارف و اعلام قرآنى است که به گونه‌اى آسان‌یاب و روان در دسترس قرآن‌پژوهان وپژوهشگران قرار دارد.

حجت الاسلام موسوی پور گفت : جلد 20 «فرهنگ قرآن» در رابطه با موضوعات مربوط به حرف عین می باشد که با موضوع عبادالرحمن شروع شده و به موضوع علق خاتمه یافته است.

وی در ادامه خاطرنشان ساخت:. نسخه مکتوب این جلد از فرهنگ قرآن در 492 صفحه از سوی بوستان کتاب دفتر تبلیغات اسلامی منتشر شده است.

حجت‌الاسلام موسوی پور در پایان ابراز داشت: علاقه‌مندان برای دریافت نسخه دیجیتالی «دایرة‌المعارف قرآن کریم» می‌توانند به نشانی الکترونیکی http://www.maarefquran.com/Files/viewfarhangBooks.php?bookId=20 مراجعه کنند.