تبیان، دستیار زندگی
طی مراسمی با عنوان جام فولاد در محفل شهیدان، باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان جام قهرمانی خود را در یادمان شهیدان شلمچه، تقدیم شهدا كرد. به گزارش ایسنا، در این مراسم كه با حضور بازیكنان، دست اندركاران و مسئولین باشگاه و شرك...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فولاد،جام قهرمانی را تقدیم شهدا كرد


طی مراسمی با عنوان جام فولاد در محفل شهیدان، باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان جام قهرمانی خود را در یادمان شهیدان شلمچه، تقدیم شهدا كرد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم كه با حضور بازیكنان، دست اندركاران و مسئولین باشگاه و شركت فولاد خوزستان و همچنین جمع زیادی از علاقمندان این تیم در شلمچه برگزار شد، تیم فوتبال فولاد خوزستان جام قهرمانی را تقدیم شهدای هشت سال دفاع مقدس كرد.

در ابتدای این مراسم پس از قرائت قرآن و سرود جمهوری اسلامی ایران، سردار كلولی دزفولی، فرمانده منطقه مقاومت بسیج خوزستان ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدا از بازیكنان و مسئولین تیم فولاد خوزستان به خاطر این حركت قدردانی كرد.

فرمانده منطقه مقاومت بسیج خوزستان از چگونگی مراحل شكل‌گیری قهرمانی فولاد سخن گفت و افزود:« این تیم توانسته با تكیه بر غیرت و مردانگی جوانان گمنام خود و تلاش‌های پی‌درپی و بی شائبه به مقام قهرمانی دست پیدا كند.»

وی ادامه داد:« باشگاه فولاد با اهداء جام قهرمانی به شهدا ثابت كرد كه همیشه یاد و خاطره این عزیزان در اذهان باقی خواهد ماند.»

در ادامه مراسم مسعود رضائیان، مدیر عامل باشگاه فولاد درباره چگونگی شكل‌گیری قهرمانی و علت حضورشان در یادمان شهدا اظهار داشت:« بر اساس عهد‌ی كه در بهمن ماه گذشته با حضور كلیه بازیكنان و دست‌اندركاران تیم در این مكان مقدس بستیم، قرار بر این شد در صورت قهرمانی، جام را به این عزیزان تقدیم كنیم تا گوشه‌ای هرچند ناچیز از زحمات و از جان گذشتگی این عزیزان را جبران كنیم. »

در پایان مراسم امید شریفی‌نسب به نمایندگی از سایر نفرات جام قهرمانی را در جایگاه مخصوص كه به همین منظور ساخته شده بود قرار داد و به همراه سایر بازیكنان به مقام شامخ شهداء ادای احترام كردند.

 فولاد خوزستان قهرمان چهارمین دوره لیگ برتر 

 عکس هفته