تبیان، دستیار زندگی
سال جدید و یا بعبارت بهتر و طبق فرمایش مقام معظم رهبری، سال همت مضاعف و کار مضاعف را به تمامی کاربران عزیز سایت تبیان...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برترین های انجمنها در اسفند ماه

برترین ها

سال جدید و یا بعبارت بهتر و طبق فرمایش مقام معظم رهبری، سال همت مضاعف و کار مضاعف را به تمامی کاربران عزیز سایت تبیان و بخصوص کاربران فعال در انجمن های تخصصی تبیان صمیمانه تبریک عرض می کنیم. در سال 89 بهترین ها و برترین ها را برای همگی شما عزیزان آرزومندیم.

صحبت از برترین ها و بهترین ها شد و همانطور که مطلع هستید انجمن های تخصصی تبیان هم در هر ماه فعالانی دارد که از بهترین ها و برترین ها هستند. ضمن دعوت همه کاربران سایت تبیان و دنیای مجازی به فعالیت در محیط انجمن های تخصصی تبیان از فعالان حاضر در این محیط تشکر و قدردانی می کنیم. بسیار خرسندیم که هر ماه کاربران جدید و متخصصی به جمع انجمنی های ما می پیوندند و همکاری ثمر بخشی را با این محیط شروع می کنند. امیدواریم که شاهد حضور تعداد بیشتری از کاربران عزیز در انجمن های تخصصی تبیان باشیم.

در اسفند ماه سال 88 کاربران عزیزی که بیشترین فعالیت را در انجمن های تخصصی تبیان و بخصوص در انجمن متولی خود داشته اند و توسط مدیران انجمن ها اعلام شده اند به شرح زیر معرفی می گردد.

کاربر mohsenkhosro / کاربر SPYP61_ / کاربر rezayar007 / کاربر shokufeh3731 / کاربر mnazari

که از بین عزیزان نامبرده کاربر shokufeh3731 از نقطه نظر کیفی و کاربر SPYP61_ از نقطه نظر کمی بعنوان کاربر برتر انجمن ها انتخاب شدند.

در صورت تمایل برای تبریک به ایشان اینجا کلیک کنید.

و ضمن تشکر از تمامی مدیران و جانشینان انجمن های تخصصی تبیان، که همگی بی دریغ با ما همکاری می کنند و زحمات زیادی را متقبل می شوند، اسامی زیر بعنوان برترین ها اعلام می گردد.

جانشین محترم انجمن ارتباطات و فنآوری اطلاعات: کاربر soroosh_dehkadeh_it

مدیریت محترم انجمن طنز و سرگرمی: کاربر drmgangineh

مدیریت محترم انجمن اجتماعی: کاربر delkhon

در صورت تمایل برای تبریک به ایشان اینجا کلیک کنید.


تنظیم: واحد امور کاربران سایت تبیان